8 seans gittim ama dişçi koltuğundan korkuyorum ne yapabilirim?

Jinekoloğa giderken bile çekinmiyorum koltuğa oturmaktan açmaktan falan. Ama dişçi koltuğundan aşırı rahatsız oluyorum uzanmaktan. Randevum var yine ne yapabilirim? Sizde de oluyor mu korku?

8 seans gittim ama dişçi koltuğundan korkuyorum ne yapabilirim?
Cevapla