Diş hekimliği mu? Staj yapıyorum çok zorlanıyorum, düzelir mi?

burada diş hekimilği okuyan var var mı? ben stajlarda aşırı zorlanıyorum mobbing ve asistanların davranışı beni çok üzüyor yapamıyacak gibi hissediyorum

Diş hekimliği mu? Staj yapıyorum çok zorlanıyorum, düzelir mi?
Cevapla