İş yerinde mola ve yemeğe çıkmıyorum
Ama sadece oruç tutarak kilo verebiliyorum siz olsaydınız napardınız
İş yerinde mola ve yemeğe çıkmıyorum
Ama sadece oruç tutarak kilo verebiliyorum siz olsaydınız napardınız
2 öğün yemek ve bol su içmek zayıflamaya yardım ediyor. Oruç açın halinden anlamak iradeyi güçlendirmek için tutulur diye biliyorum. Zayıflamak için oruç tutmak orucun amacını yitirmek gibi diye düşünüyorum.
Teşekkürler
İnsanlar bana bişi katmıyorsa ve illa yemem gerekiyorsa onlarlayken umursamam ben daha önemliyim çünkü sosyalleşmenin pek önemli olduğunu düşünmüyorum çok da gerek yok açıkçası
İnsanlar bana bişey katmıyor
Haklısın
O zaman kaynaşmak zorunda değilsin canım tek başına olmak daha iyi emin ol en azından zamanını boş insanlara harcamazsın
Açlıga alisiyorum böylece kilo veriyorum ben daha önemliyim
Çok teşekkür ederimmm
Rica ederimmmm umarım dilediğin kiloya yakın zamanda gelirsiin
Cevap
4Cevap
Kilo vermek için değilde, farz olduğu için tutarım orucumu
Kilo vermek istersem oruç tutarım.
Sohbet için bir gün oruç tutar birgün yemek yerim.
Kaynatmak iyi orucu ayında tut
3 aylara az kaldı
Zayıflatıyor oruö
Oruç
insanlarla kaynaş ama salata ye sadece
Her gün salata çıkmıyor
yemekhane de mi yiyorsun
Evet
akşamları az ye o zaman
Kaynaşma niye önemli
yalnızlık kötü.. memur mususn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?