8 aydır düzenli spor yapıyorum. Lakin 1-2 aydır antidepresan kullanıyorum ve iştah artışı ile kilo alımı oldu. Bunu deneyimleyen oldu mu? Bu durumla nasıl başa çıktınız?
Sizlerde antidepresan kullanımı sonrası; iştah artışı ve kilo alımı oldu mu hiç?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kullanmıyorum ama bu ilaçlar öyle çok uyku ve kilo yapıyor
Kilo aldırmak gibi bir özelliği varsa bende kullanabilirim.
Merhabalar
Evet oluyor yıllardır içiyorum ama her ilaç iştah açmaz ben rexapin içiyorum çünkü oda olanzapin içeriyor iştah açıcı etkisi var
Anti depresandan uzak dur sifa vermez zehir
Oldu.
Aynen kilo yapti
olmadı