Sizce güzel olmak için zayıf olmakmı gerekir, yoksa şekilli vücutlu olmakmı gerekir?

Bilmiyorum bu düşünceden sonra psikolojim çok bozuldu. Annem "Zayıf olmadığın icin ileride hiç kimseye zevk vermezsin" dedi, yani haklımı bilmiyorum. Yaşım 21, Kilom 58, boyum 154 (uzayamıyorum genetiğimde var) ama o kadar kilolu gözükmüyorum tüm kilom kalçama ve goguslerime gidiyo, ama yinede bu konu yuzunden ozguvenim cok dustu, artık dışarıda incecik kız görünce çok kıskanıyorum ve kendimle karsilastiriyorum. Kendimi o kizlarin yaninda balina gibi hissediyorum, keske hic dogmasam falan diyorum, hayatim boyunca yalniz kalcam falan diyorum içimden. Sizce annem haklımı?

Sizce güzel olmak için zayıf olmakmı gerekir, yoksa şekilli vücutlu olmakmı gerekir?
Cevapla