+1 yılHayır ama benim zayıf olmam gerekiyor. Yaklaşık 20 kilo fazlamın olduğu bir zamanım vardı üniversiteye hazırlanırken 11. Sınıftan itibaren yavaş yavaş 20 kilo fazla edindim. O kadar çirkin görünüyormuşum ki o resimleri silmemek için kendimi zor tutuyorum. O kadar bakımlı olmama rağmen ve giysilerimi çok güzel giymeme rğmen çok çirkindim. Şimdi o resimleri kendi adıma fitilleyici olarak tutuyorum. Bugün 3km yürüdüm akşam sahil kenarında toplam 10km olur. Sabah çok hafif bir kahvaltı yaptım ve şimdiye kadar yemek yemedim ama bir şeyler yiyeceğim elbette birazdan. Yani daima zayıf kalmak için ölçülüyüm ve sporumu egzersizimi yogamı yapıyorum. Soruna cevabım hayır ama benim için evet.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 993 cevap paylaştı.
+1 yılBu göreceli bir şeydir güzellik algısı kişiden kişiye göre değişir tabi şu fotoğraf hiç iyi değil görüntü açısında da öyle hele hele bir de üzerine böyle giyinmek daha berbat oluyor olması gereken gibi giyinmek daha iyi olur şu kötü görüntüyle kalkıpta ben çok güzelim dünya güzeliyim benden en güzeli yoktur demekte olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBence herkes giymek istedigini giye bilir fizigi müsait olmasa bile
- +1 yıl
Orası ayrı ama dediğim gibi kendini mükemmel görmemek şartıyla diğer yandan bu dediğin esadece kızlar için geçerli değil erkekler içinde geçerli türk kızları kendilerine gelince hak görürken erkeklerde hak görmüyor olamaz edemez yapamaz gibi
+1 yılHayır. Zayıflık, güzelliğin belirleyicisi değildir hiçbir zaman. Dolgun baliketli kadın her zaman zayıf kadından daha çekici ve güzeldir.
619 Yorumla
Soran+1 yılIste aradigim yorum ♥️
- +1 yıl
Sen de benim aradığım kadınsın. Harikasın. Resimlerdeki gibi bir kız misin?
Soran+1 yılBelki ondan biraz zayifimdir
- +1 yıl
Olsun. Knsalm mi
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
İşte senin gibi kızlara yürüyenler model gibi kızlara böyle çamur atar ama sahilde bir yerde Rus kızı görse dibi düşer.
- +1 yıl
Model gibi kızlara çamur atmıyorum lütfen hanımefendi. Ben zayıf kız sevmem. Zayıf kız hiçbir zaman zevk vermez seks anlamında da, normal anlamda da görsel anlamda da... kusura bakmayın karalama yapmıyorum. Gerçeği söylüyorum..
- +1 yıl
Ayrıca ben Rus kızı veya yabancı menşeli kizlari da sevmem.
- +1 yıl
Abazalar nasıl balinalara hallenirin örneğisin tebrikler :D Anında özelde konuşalım mı diye iş yapmaya çalışmışsın.
- +1 yıl
Soran arkadaşım knsmak için gelebilirsiniz
- +1 yıl
Hahahhaha kahkaha attım bu zırva yalanlarına şuradan kimse inanmaz. Bak kızı konuşmaya çağırıyorsun abazan kitleden olduğunu kendin belli ettin
- +1 yıl
Erkek mi çağırmam lazım konuşmaya hanımefendi? Tabiki kız cagircam. Onun için burdayım. Ve her zaman kilolu bakiketli kadınları sevdim. Her zaman da öyle olacak. Soruyu soran kişiye yaranmak için söylemiyorum ben bunu. Yalan da söylemiyorum.
- +1 yıl
Tamam daha yüzünü görmediğin kadını daha bir soru sordu cevap verdin diye özeline çağırıyorsan ben de böyle düşünürüm. Her şey ortada neyse hadi özelde işini hallet sen çok fazla yaranmaya çalıştın.
- +1 yıl
Alakası yok. Yaranmaya çalışmadım. Ben knsmak istedim o da kabul etti. Sen zayıf biri misin?
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Soran+1 yılRica ederim
- +1 yıl
Neden sildin
- +1 yıl
@cileksarisi Zevk meselesi kızz sen niye taktın bu kadar?😊
Kilomun güzellikle alakası yoktur bence, Karşındaki kişi seninle mutluysa kiloya bakmaz bile 😉
40 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok zayıf olmakta kötü bir şey ama güzel olmak için fit olmak gerekiyor sıkı bir vücut.
20 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılZayıf olmak gerekmez güzellik görecelidir.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır herkesi memnun edemezsin çünkü, zayıf olduğunda güzel bulanların sayısı artsa da zayıf olduğun halde başka yerine kusur bulanlar da olabilir. İnsanlar kendilerine bakmadan başkasında kusur buluyor. Hoşlansan da birine bu konuda taviz vermemeyi öğrenmelisin.
51 Yorumla
Soran+1 yılDogru😇
+1 yılGüzel olmak için zayıf olmak gerekmiyor Güzel olmak için giyilmesini bilmek gerekiyor görseldeki hanımefendi her yerini çıkarmış meydana onun yerine vücut tipine uygun giyinse çok güzel gözükür zaten öyle aşırı bir kilosu yok yani gördüğüm kadarıyla yani sıfır beden değil tabii ama orta bence Türk kadını gibi ama giyinmesini bilmiyor
12 Yorumla
Soran+1 yılDogru👍🏼
+1 yılHahır kesinlikle gerekmiyor. Şık guzel giyinen kadın her zaman güzeldir
Kilolu olabilir lakin vücut hatları güzel. olan kadınlar cok var
Kilolu ve iyi giyinen kadin da güzeldir
Kilolu ve guzel bir enerjisi olan kadin da guzeldir.
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle alakası yok.
Değişebilecek , şekil verilebilecek şeyler her zaman için geçicidir.
Ortada gerçek olan bir şey var ki o da insan olduğumuz.
Hepimiz bir gün doğduk ve zamanı geldiğinde bedenen yaşlanıp daha sonra da bu dünyadan göçecegiz.
Ben ölümsüzüm diye bilen var mı tabi yok.
Baki olan kişinin iç güzelliğinin yüzüne yansıma hali.
Tabi bu sürekli sahte sahte sırıtıp , insanları kandırmak değil.
Gerçek bir gülümseme ve gönülden gelmesidir.10 Yorumla
+1 yılBence hayır ama en son ki ilişkide kilo sorunum var diye ayrildi bahanesi bu oldu insan kendini nasıl mutlu hissediyor ise o şekilde olmalı birileri için bedeni değiştirme kararı almamalı bence
12 Yorumla
Soran+1 yılBravo👍🏼. Madem seni kilolu buluyodu niye ozaman seninle çikti bende bunu anlamiyorum
- +1 yıl
Sonradan olan bir durum değildi birde ahaha mal işte bahanesi oldu diyorum ya
+1 yılGüzellik görecelidir, zayıflık ya da kiloluk bunu engellemez. Çünkü insan güzelse kilo verebilir, zayıfsa kilo alabilir. Yani bunlar değişebilir ama güzellik her zaman vardır.
11 Yorumla
Soran+1 yılDogru kilo alinir verilir de 👍🏼
+1 yılHayır illa zayıf olmak veya kilolu veya çok zayıf veya çok kilolu olmak demek değildir güzel olmak.
25 Yorumla- +1 yıl
Vazgeçtim bacım sen yine şu kilo sorularını soran tipsin muhtemeln. Sporunu yapan fit model gibi kadınlar daha çekici görülür.
Soran+1 yılNe alaka simdi bir böyle diyosun bir söyle
- +1 yıl
Evet çünkü zayıf kadınları kıskandığın için aşağıdaki iğrenç yorumlarını gördüm. Balina etli kadın daha mı azgındır diye soru sorana da saygım yok. Sana selülitli kalçanla tonton teyze kıvamındaki bacaklarınla ve yurdumun keko abazanı ile mutluluklar. Ben yakışıklı boylu poslu kaliteli bir adamın şu kıvamdaki bir kadınla çıktığını görmedim. Tahta dediğin kızlar modanın da dergilerin de tvnin de göz bebekleri
- +1 yıl
Valla yakışıklı erkeklerin yanındakiler zayıf, oyuncak bebek gibi kızlar değil. Senin gibi zayıf tahta kurusu kızlar anca kendini avutur güzeliz erkekler bizi tercih eder diye diye hepiniz erkeklerin yatak odalarında sabahlarınız. Balık etli kilolu kızlar candır. Sen kilolu kızlara laf edeceğine önce kendi durumuna bi bak.
+1 yılZayıf vücutlar daha estetik duruyor ama kuru kemik gibi olmakta kötü. Zayıflığı spor ile taçlandırmak gerekiyor
22 Yorumla- +1 yıl
Resmdeki kz cok iyi ama
Soran+1 yılEvet
+1 yılYanlış anlaşılmasın ama ben boyum uzun olmasına rağmen göbeğimden, bacaklarımın azıcık kalınlaşmasından bile çok rahatsız olurken bu kadar kilolu olmak nasıl rahatsız etmiyor insanları bilemiyorum.
Mesele güzellik değil, mesele sağlıklı olmak özellikle de kendin için.10 Yorumla
+1 yılBence güzel kokan bir kadın hep öndedir. Güzellik göreceli , müthiş bir güzelliğin var ama bir kaza sonrası hepsini kaybedebilirsin. Ben her zaman kafa yapısına bakarım. Kafam uyuyorsa yeterli.. Diğer unsurlar zaten bir şekilde aşılıyor. Maddiyata bağlı her şey. Yani ilk olarak, güzel koku ve kafa yapısı..
00 Yorumla
+1 yılGüzellik algısı bir çok toplumda fiziksel yapıya dayanılarak oluşturulmuştur. Afrika’da bir kabile de de bir kadin ne kadar şişman ise o kadar güzel 😂
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunu ben duymustum kilo almaya çalisiyodu afrikada😄
- +1 yıl
😅 resimdeki halinle çekicisin zayıflamak senin tercihin ben ona yorum yapamam :)
Soran+1 yılResimdeki ben degilim ondan az zayifim belki😂
- +1 yıl
Tamam o zaman diyeceklerim bu kadar 😂
Hayır tabii ki de yalnız bazı durumlarda kilo sağlık açısından zararlı olduğu için biraz kötü oluyor zaten tam fit bir kadın da güzel olamayabiliyor bunun kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum mutlu ve güzel kalın kadınlar biz hep güzeliz 🌼
10 YorumlaGüzellik yüzle oluyor ama biraz fazlan var gibiiii. 5 8 kg versen güzel olursun
15 Yorumla
Soran+1 yılBen degilim ama sagol 😃
Soran+1 yılEvet boyluyum bundan belki biraz daha inceyimdir ya da ayni bilmiyorum😃
Soran+1 yılTsk edeerilm bu güzel yorumun için🌸
+1 yılHayır zayıf olmak gerekmiyor. İdeal kilo herkesin zevkine göre değişir. Bana göre hem kadın hem de erkek için ideal kilo, kendini taşıyabildiği (çevik olduğu) kilodur. 100 metre koşunca nefes nefese kalmıyorsa ideal kilodadır 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKişiden kişiye göre değişir bu ama zaten kilolu olmak sağlık açısındanda psikolojik açıdan da çok yorucu ve kötü bir şey
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklisin, kilo güzellik icin degilde daha cok hastaliklara yol açiyo :/
Zayıf olmak gerekmiyor ama güzellik yüzle kalan bir şey değil. Yüzü güzel olup kilolu olan kızlara ne denir bilirsiniz, çok güzel kız ama biraz kilosu var, ya da biraz zayıflasa çok güzel kız. Bir bütün olarak bakıldığında maalesef orta kilolu insan kadar bile etkili bir güzellik algılanmıyor kilolularda.
21 Yorumla
+1 yılGüzel olmak için tatlı bir yüzün olması yeterli fazla kilo sadece vücut olarak sexsiligi önler eğer bir kadini seviyorsan onun kusurlarına bakamzsin baksanda göremezsin...
10 Yorumla
+1 yılGüzel olmak için bence ideal kiloda olmak gerekiyor. Çok zayıfım ve hiç bir şey beğenmiyorum bana yakışmıyor ama bence aynı durum çok kilolu bir insanda da vardır
10 YorumlaTabiki de hayır ama aşırı kiloluk da iyi değil çünkü sağlığa zararlı her yönden.
Orta kararı bulmak gerek. Sağlık standartlarına aykırı bir kiloyu aşmamak gerekiyor, bunun da halk tabiriyle ölçüsü vardır, boyundan 5 değerinden fazla olmamalı ya 10
Mesela çok zayıf kadınları çekici bulmam.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılKimisi zayıftır beğeni görmez kimisi görür. Kimisi de kiloludur beğeni görür kimisi de görmez. Yani bence herkes için farklı farklı.
20 Yorumla
+1 yılGüzelliğin zayıflıkla bir ilgisi yok resimlerde de gözüktüğü gibi
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 429 cevap paylaştı.
+1 yılYoo
Bazı zayıfların Allah affetsin yüzü hiç güzel olmuyor🤭
Bazen fiziği iyi olmayan birinin yüzü güzel/yakışıklı olabiliyor10 Yorumla
+1 yılObez değilse Hayır, Kadının kendi güzelliği, makyajı, giyimleri, vb gerekiyor kiloyla alakası yok fazla. Obez değilsen iyi olursun zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende kiloluyum eşim beğeniyor bence zayıflıkla alakası yok güzelliğin
11 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle
+1 yıldolgunlukla şişman olmanın arasında ince bir çizgi var. Bu kaçırılmadığı sürece dolgun kadın daha iyidir evet.
10 YorumlaHayir ama fizik de önemli. Guzellik fizikle olcak bsy degil ama fiziken güzel olmakda her zaman öncelik sağlar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır kilolu bi arkadaşım var o kadar güzel ki bazen ben neden böyle değilim diyorum o kadar güzel
16 Yorumla- +1 yıl
Sizi merak ettik şimdi 🥹
Soran+1 yılCiddimisin sen
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılSana demiyorum 😃
- +1 yıl
Ben sana demiştim ama :)
Cevap sahibi+1 yıl@Soran evet gayet ciddiyim
+1 yılyani artık yüz güzelliğinin pek bir önemi kalmadı vücut güzelliği ve giyimi daha çekici geliyor
10 Yorumla
+1 yılBalık etli olupta çok güzel olan kadınlarda var zayıf olupta fazla güzel olmayan kadınlarda var zayıf olmak güzel olmak değildir
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Güzellik yarışmalarında kadınların fiziğine bakarak genel güzellik algısını anlayabiliriz. Hiç duyar kasmaya da gerek yok bence.
10 YorumlaGüzellik kişinin kendinde değildir. Güzellik bakanın güzündedir
Gönül kimi severse güzel odur.
10 Yorumla
+1 yılBence bu kişiye göre değişen bir durum. Aşırı zayıf olan kadınlar bana pek çekici gelmiyor mesela.
20 Yorumla
+1 yılSağlıklı olman için bile kilo vermen lazım bir ömür öyle geçmez
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 957 cevap paylaştı.
+1 yılHayır kilo olup güzel olanlarda var zayıf olup çirkin olanlarda var aslında kiloya bakmıyor
20 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 521 cevap paylaştı. Başkasının fotoğrafını neden paylaşıyorsun ki
Güzellik başka bir şey, zayıflık çok başka.
Hayatta sağlık adına kilo vermek lazım. İlla fit olmayabilirsin ama dikkatli yaşamak önemli.
04 Yorumla
Soran+1 yılÖrnek gösteriyorum ne var bunda
- +1 yıl
senin fotoğrafını biri bulur da örnek gösterirse aynı yaklaşırsın demek ki
Soran+1 yılGoogleden aldim. Googlede olduguna göre paylasabilirim?
- +1 yıl
Google aramalar da çıkan görseller de bir şey değişmiyor ama her neyse
+1 yılgüzellik ölçütü kişiden kişiye değişir. insanlar hep eleştirecek bir şey bulur zayıfa zargana kiloluya vinç gibi derler o yüzden başkalarının etkisi altında kalmadan kendini nasıl seviyorsan o şekilde mutlu olmalısın.
00 Yorumlane alakası var ya... böyle saçma sapan sorular sormayın. ister kilolu ister zayıf insan yakışanı vede yerine göre giyindikten sonra her türlü güzel oluyor. ayrıca orasını burasını açmaklada güzel olunmuyor onuda belirtmek isterim.
00 YorumlaHayır kilolu olup çok güzel kadinlarda var. Tabi bu obezlik değil.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSence kısa boylu 165 boylarında bir erkek yakışıklı olabilir evet se şişman kadınlarda olabilir. Çünkü erkekte kısa boy neyse kadında da kilo o dur ama zayıflamak istlyorsan sana ayda en az 10 kilo verdiririm eğzersiz falan da yapmadan
14 Yorumla
Soran+1 yılDogru :)
- +1 yıl
Ayda 10 kilo egzersiz nasıl olacak?
Cevap sahibi+1 yılOmadı araştır
Cevap sahibi+1 yılTek öğün beslenmek
Herkesin zevkleri farklı olur ve bence kiloyla alakası yok kimisi kilolu sever kimisi zayıf bence daha cok karakteriyle ve yüzüyle alakalı bisey 😊
11 Yorumla
Soran+1 yıl👍🏼🌸
+1 yılResimdekiler ben değilim yazısını görene kadar çok güzelsin diyecektim, kilolu olanlar da güzel olur
10 Yorumla
+1 yılTabiki hayır , dolgunlugun verdiği güzellik ve sexilik bambaşka
10 Yorumla
+1 yılHayır güzellik farklılıklara ayrılır fizik güzel yüz güzel karakter güzel vs
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yılZayıf olmak gerekmiyor ama bu kızı da standart buldum 💡
10 Yorumla
+1 yılYaniii çoğu zaman evet ama kişinin yüz hatları da çok önemli
10 YorumlaYüz güzelliği diye bişeyde var bence kilolu veya ballık etli olupta çok güzel insanlar var
10 Yorumla
+1 yılResimdeki hatun gibiysen bi 10-15 kilo versen on numara olursun
10 YorumlaGüzellik göreceli bir kavram. Bunu yüreğe sormak lazım.
10 YorumlaZarafeti taşımak yeterlidir kilo problem değil aşırı olmadığı sürece
10 Yorumla
+1 yılBence fit olmakla alakalı, fit olduğun zaman istediğin kadar kilolu ol vücuduna oranla dağılıyor, böylelikle kötü gözükmüyor, yani ben tamamen fit olup olmamakla ilişkilendiriyorum.
Zaten güzellik diye dillendirilem şey bişeyin göze hitap etmesi, bunun için de oran ve orantı lazım.10 Yorumla
+1 yılZayıflık aşırı olmadıkça güzel şişmanlık sağlık açısından kötü
10 Yorumla
+1 yılHayır tabiki. Güzellik algısı kişiden kişiye değişir.
10 Yorumla
+1 yılSağlıklı olmak için kiloya dikkat etmek gerekiyor
10 Yorumlabenim güzellik algıma göre evet ama kişiden kişiye değişir bu
10 Yorumla
+1 yılHayır vücudu sıkı olsun yeter zaten zayıf sevmem balıketli en alt noktam
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılTabii ki hayır bak Bu resimdeki fan kızı ve güzel olabiliyorsun
10 Yorumla
+1 yılYa ideal kiloda olabilirsin bi tık fazlan olabilir o şeyler kişiden kişiye fizikten fiziğe değişiyor
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 445 cevap paylaştı. Bence yüz güzelliği ve karakter insanı güzel yapan şeylerdir.
Kilonun veya vücut ölçülerinin önemsiz olduğunu düşünüyorum. Kilo almak veya vermek zor bir şey değil00 Yorumla- Devamını Gör (292)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
