Estradiol sonucum 350 çıkmış neden kaynaklı olabilir?

Merhabalar doktor olan arkadaşlar var ise yardımcı olabilir mi lüteinleştiren hormon ise 10.3 çıkmış ikisinin birbiri ile olan ilişkisi nedir ve buna sebep olan şey nedir iki değerde çok yüksek çıkmış teşekkürler

Estradiol sonucum 350 çıkmış neden kaynaklı olabilir?
Cevapla