Ya şimdi. O daha zararlı. Oda zararlı falan demeyin. Soruma cevab verin. Bırakırsın ya da bıraktım. Bırakan arkadaşım oldu. Bırakamadım. Arkadaşım bırakmadı falan deyin. Boş yapmayın. Zararlıymış bilmem neymiş. Biliyoruz elbette hepsi zararlı ama ben normal sigarayı bırakabileceksem. Her türlü zararı göze alıyorum. Elektronik sigarayla bırakmayı düşünüyorum
Hiç denemedim bu zamana kadar. Arkadaşım öyle 3 gün bırakmış sonra normal sigaraya dönmüş, elektroniği kullanmamış 3 günden sonra evde duruyormuş öyle. Ben azimli olcam. Normal sigara hiç içmiycem. Kokusu, tadı falan iğrenç. Bilerek içiyoruz. Sigaranın külü, üstüme dökülüyor. Üstümü pisletiyor. Ayrıca sigaranın ateşi, ceketimi yaktı iz yaptı. Bende nefret ettim. Bırakmayı elektroniğe başlamayı düşündüm. Sigaranın tadı olmaz onda. Nargile aromalı içicem. Sigaranın pis bir şey olduğunu kendime hatırlatıp, tadı iğrençti diyeceğim ve bir tane bile içmemeyi kafama koyacağım. Nikotin eksikliğini elektronikle gidercem. Böylece krize girmiycem. Tek korkum bunada bağımlı olmak ve sonrasında onu bırakamamak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer