Elektronik sigarayla, sigarayı bırakabilir miyim? Bırakan oldu mu bu yöntemle?

Ya şimdi. O daha zararlı. Oda zararlı falan demeyin. Soruma cevab verin. Bırakırsın ya da bıraktım. Bırakan arkadaşım oldu. Bırakamadım. Arkadaşım bırakmadı falan deyin. Boş yapmayın. Zararlıymış bilmem neymiş. Biliyoruz elbette hepsi zararlı ama ben normal sigarayı bırakabileceksem. Her türlü zararı göze alıyorum. Elektronik sigarayla bırakmayı düşünüyorum

Hiç denemedim bu zamana kadar. Arkadaşım öyle 3 gün bırakmış sonra normal sigaraya dönmüş, elektroniği kullanmamış 3 günden sonra evde duruyormuş öyle. Ben azimli olcam. Normal sigara hiç içmiycem. Kokusu, tadı falan iğrenç. Bilerek içiyoruz. Sigaranın külü, üstüme dökülüyor. Üstümü pisletiyor. Ayrıca sigaranın ateşi, ceketimi yaktı iz yaptı. Bende nefret ettim. Bırakmayı elektroniğe başlamayı düşündüm. Sigaranın tadı olmaz onda. Nargile aromalı içicem. Sigaranın pis bir şey olduğunu kendime hatırlatıp, tadı iğrençti diyeceğim ve bir tane bile içmemeyi kafama koyacağım. Nikotin eksikliğini elektronikle gidercem. Böylece krize girmiycem. Tek korkum bunada bağımlı olmak ve sonrasında onu bırakamamak

Sigarayı böyle bırakanlar var, az değil
Öyle sigarayı bırakan Çok nadir insan var, çoğu bırakamıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Elektronik sigarayla, sigarayı bırakabilir miyim? Bırakan oldu mu bu yöntemle?
Cevapla