Benim özellikle adet dönemi öncesi ve sonrasını kapsayan 15 günlük dönemde inanılmaz agri çektiğim oluyor, bir şeyler tetikliyor belli ki. Kuyruk sokumundan bir başlıyor bacaklarimin arka kisimlari topuklarima kadar zurekli bir ağrı uyuşma.
Ftr , ortopedi, kadın doğum, üroloji gitmediğim doktor kalmadı hiçbir şey çıkmıyor. Ama ben uykularından uyanıp ağlıyorum, ağrı kesici içiyorum, acile tekerlekli sandalyeyle giriyorum basbas bağırıyorum öyle bir ağrı.
En son bir doktor "FMF" olabilirsin dedi ama yine de emin olamıyorum Romatolojiye gideceğim. İst da yaşıyorum devlette sıra gelmiyor ozeller pahalı napcam bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
doktora sorarak
Elbet tedavisi vardır doğru hastane doğru doktor şart
Kesinlikle , ben de onu bulmaya çabalıyorum
Oo ablam neler cekmissin ya Allah cc sifa versin Cok üzüldüm gerçekten
Amin , sagolasin
Allah kimselere vermesin
Anlattığını şey çok sıkıntılı bişey yaaa Allah şifa versin
İnan Allah düşmanıma vermesin
İş yerinde bile oturamadigimi ayakta iş yaptığımı bilirim
Ağrıdan iğne yiyip gelip devam ediyordum
Ne zamandır böyle merak ettim
1 yıldır
Çok uzun süre ihmal etme yaaa doktora git mutlaka
Çok gittim ama bir şey bulamıyorlar işte
Şimdi yine gitcem yakında
İhmal edemiyorsun ki insano hayattan bezdiren bir ağrı
Doğal şeyler de dene ağrın için ne bileyim yardımcı olmak istedim yazdım öyle :))
Kadın olmak zor
Anlayışlı bir partner ile o zorluklar aşılabilir:))