Güncellemeler
1 yıl
Adam tükürükle cyhb hastalıkların bulaşacgini söylüyor Allah'tan sağlık çalışanıyım da şu kendini akıllı zanneden tipleri falso ediyorum insanların bilmediği konular yüzünden insanları korkutmalari aşırı karaktersizlik bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yani zannetmiyorum o kadarda değil
Hepatit riski olabilir
Kan cinsel sıvıyla bulaşıyor nasıl bulaşacak şırınga paylaşımı veya cinsellik yaşamak lazım kanayan yaram yoktu artı
Bir bak istersen tükürük ne sıvısı oluyor bardagi biri kullandiysa burnu ile içmiyor
Hepatit c den bahsediyorum
Sen bir soru sordun bizde olabilecek bir durumu paylaştık burada egolarını tatmin etmek için uğraşma bence biraz sakin ol yazarken agresif sağlık çalışanlarının durumu ortada 🤣🤣
Çakma sağlıkçılar ortada bebek katili Şerefsizler
Hastane ortamında paranoya oluyor insan maalesef diken üstündeyiz
Karakterli sağlık çalışanı olmasa hastalanınca vahiy yoluyla mi muayene olacaksın her işin icinde çürük tipler var yanlış mıyım
Bende sağlık çalışanıyım döner sermaye kesilince daha iyi anladık gerçek sağlık çalışanı kim diye nöbet tutmaktan kaça kaçana acile hasta geliyor artık insanın vicdanı el vermiyor davranışları karakter işi ok ama sağlık gerçekten tepetaklak.
Ülke cidden kötü her konuda zaten her sektör çöktü ama yine de iyi insanlar var bence ama zor benim gibi hassas bir psikolojisi olan kişinin yazılımcı falan olması lazımmış bana yaramadı hastane ortamı bilmiyorum insanları iyileşmesine katkım olsun diye seçtim ama insanlar nankör maalesef
Hayat psikolojik bir savaş haline gelmiş durumda, insanların gözlerine bakınca hiç umut ışığı yok maalesef sağlıkçı olmak insanı sağlığından eder deseler gülerler galiba ama bizim için öyle oluyor
Ben kafayı yedim lise zamanım ki ile şu an ki halime bakıyorum daglar kadar fark var hayatın gerçekleri acı şekilde vuruyor her gün maalesef
Hayat bizi bazen firtinalarimizi izlemek için bir limanda bekletiyor sanırım sende su an o limandasin maalesef hayat eskisi gibi değil aslında ruh halinide etkileyen bu
İstifa etmeyi düşünüyorum zaten ya ne kadar kutsal meslekte olsa benim psikolojim kaldırmıyor artık
Bardaktan su içtim bir şey mi bulaşır diye düşünüyorum bilimsel olarak imkanı yok ama işte psikolojik mahvoluyor insan böyle böyle
Psikolojik olarak insan kendine en büyük yıkımı yaratabilir umarım kısa zamanda asarsin fazla yıpratma kendini hayat çok kısa bir yolculuk
Evet işte de hivden aşırı korkuyorum bilmiyorum araştırma yaptım detaylıca şimdi aşırı korkuyorum olmayacak durumlardw bile kıl kapıyorum
Birşeyden ne kadar korkarsan o kadar üzerine gelir o yüzden biraz relax olmaya çalış derim kafanda kurdukca kendine edersin
Evet ya artık takmıyorum bulaş yollarını beynime kazıya kazıya öğrendim aklıma geliyor vesvese hali falan olunca
Damlacık yoluyla bulaşan enfeksiyonlar harici diğer durumlar çok spesifik yani açık yara vs olacak vs vs ya da vücut sıvıları biliyorsun ama işte o evham insanı deli ediyor anlıyorum biraz sakin kal aslında iznin varsa biraz kafa dağıtmak iyi gelir
Elbette sorun olmaz
Ben biraz takıntılıyim risk olmadığını bilim kesin bir dille söylüyor ama vesvese hali yoruyor insanı
O öyle bulaşmaz
Evet işte de bende OKB var o yüzden
Abartmişsin.
OKB var bir de cinsel yolla bulaşan hastalıklardan korkuyorum psikolojik olarak
Bisey olmaz o kadar
Orada çalışan birisi hepatit b geçirmis ondan korktum
Orada çalıştığım yerde
Aslında haklısın dikkat etmek lazım eğer öyle ise.
Zaten geçmişte geçirmiş risk yok ama benim amatörlugum bardagimi da bulamadım aşırı susadım birde o yüzden
İnşallah olmaz bir şey hemen. Zaten iyi yıkanıyor dur eminim
Lokantalar da şey olur eğer öyle olsaydı bence çoğu kişi hastalık kapardi OKB yüzünden kafayı yedim zsten
Sakin ol. Kötü bir şey olmayacak 😊
Umarım ya OKB yüzünden pipirikliyim zaten
Bir şey olmayacak 🙏🏻😊
Merhaba ben jinekologum hayır sıkıntı olmaz
Yok daha neler
Sen bittin dostum
Bak sen 😂
Ne tür cinsel varsa tutcak seni
Allah'tan sağlık çalışanıyım da neyse var ya cidden komedi gibi 😂
Madem saglikcisin neden burada 😂 bizi oyaliyon sen dostum
Bazı trolleri falso ediyorum adam tükürük yoluyla hivin hepatitin bulaşacgini ima ediyor bir uzman doktora dese güler 😂
😀😂 dostum mesaj atsana bene
yok rtık