Güncellemeler
+1 yıl
Canlarımm
Vitamin eksikliğinden kaynaklanır genelde. Özellikle c vitaminini bol bol tüket. Eğer ciddi anlamda bir değişme olmazsa cildinle ya da tırnağın ile ilgili bir durum söz konusu olabilir
vitaminsiz kalmışsın. sana en yakın bir tıp merkezine git ve muayene olup kan testi yaptır daha sonra doktorun sana hangi vitaminleri alman gerektiğini söyler zaten
d vitamini eksikliği :)
Ya ben neler yiyorum. Bir bilsen😞
Cevap
5Cevap
yau benim öyle 2 gündür öyle üst tarfın öyle oluyor parca parcakesik kesikler
protein eksikliğinden.
Vitaminsizlikten olur
üst taraflarıysa pisliktendir o ellerini yıka.
elini ammına sokma
Defol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar