AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Seni şikayet etmeyi çok isterdim keşke sen arkadaşlarınada anlatıyorsndur psikolog müsvettesi olur şey mi bu sonra ülkede manyak çok senin gibilere dert anlatalım da etiket mi olalım
senden psikolog falan olmaz. nedenine gelince, hastalarınla yaşadıkların sır olmalı.
Ambalajinin yirtilmasi gerekli. Ancak o zaman dokulmeyecegini gorebilir.
Yıktın beni hocam :( icim parcalandı bian aklıma mahsun kırmızıgülün filminde"bebegi abisine bırakıyorlar, bebek altıma pisliyor, cocukta yıkansın diye bebeği camasır makinasına atıp düğmeye basıyor"geldi... cok kötü oldum şu an
müneccim değilim.. lakin şu var Allah'ın ol deyip de olmayacağı şey yoktur..
Nerde gizlilik? Psikolog mu olcaksin simdi sen bir hastanin ozelini burada paylasarak?
bu tıp okumuyor hademe ya da temizlikçi
Ayyyyy tüylerim diken diken oldu çok yazık yaaa Allah şifa versin
Neden Hastanın Derdini Burada Paylaşıyorsun? Mantıksız ve Manidar..
Allah yardımcısı olsun. Ne hayatlar var halimize şükürler olsun.
Hayatımda okuduğum en garip ve acıklı hikayelerden. Sanırım bu hikayeyi de diğer hikayelerin arasına koymak gerek. İnşallah düzelir.
Çok uzun bir süreç alir ama ben iyilesecegini düşünüyorum çünkü yasanan travmalari bir çok farklı nesneyle bagdasmis insanlar var. Oldukça zor tabi.
sen portakalın kabuğusun ile giriş yapılabilir sonra vitaminisin sen faydalısın
bitkisin insansına doğru yol alınabilir :)
senin hasta özelini anlatmaman gerekio bunu öğrenmediğin sürece hiç bir zaman gerçek bir psikolog olamassın
Allah bilir. Neleri var şu hayatta insanın aklının gitmesi çok zor. Allah şifa versin ama bu travmadan yaşadığı sürece kurtulabileceğini sanmıyorum.
Ovvvvvvvvvvvv ütperdim... iyileşirmi... kontrol altında tutulabilir. Durumu daha kendisi ve çevresi için zararsız bir hale gelebilir... ama... sanmıyorum
Işte bu gibi olaylar yüzünden toplumdan nefret ediyorum. bir kere 2 yasindaki cocugu 8 yaşındaki çocuğa emanet etmek nasil bir beyin yapisidir onu merak ediyorum. Hasta adına üzüldüm tabi.
Iyilesebilir diye dusunuyorum bilincalti temizligi ile. Umarim iyilesir üzüldüm cok
Bence buraya yazmaman gerekirdi aranızda kalmalıydı zaten bunun içinde gidilmez mi psikoloklara
Her zaman psikoloji ye meraklıydım ve böyle konular dahada ilgimi çekiyor bence iyileşir ama kendi inandığı yontemle çunku aslında aldattığı şey beyni onu bu duruma sokanda beyni aslında beynindeki iç savaş sonuçlanırsa iyileşir bence
doktorlar ve hakimler 'dosya gözüyle bakıyor yeaa' diyenler iyi okusun bu soruyu. vaka/olay olarak mı görülmek istersiniz reklam olarak mı?
Zor ama olabilir nasıl ayırt edemediniz hasta hakkında araştırma yapmıyormusunuz
Baştan komiklik sandım:/ sonra inandım çok ilginç iyileşmesi imkansıza yakın
Sende doktor adayi olarak hastanin durumunu gelip buralarda paylasiyorsun. Bu onun ozeli. Yaptigin ne kadar etik?
Yav istediğinizi deyin bu yaşanmış olayları gorup ders çıkarmamız gerek kadının ismini açık adresini falan vermemiş sadece böyle bş durum var demiş nolucak sanki
Güzel senaryo. Dr hannibal lecter a gönderseydiniz o bir ziyafet çekerdi portakal suyuna insan yahnisi yapıp tövbe tövbe
İşte sonra eften pöften şeylere sanki hayatımız başımıza yıkılmış gibi tepki veriyoruz.. neler var halbuki..
Erenköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesine şuanda 100 metre mesafedeyim =D
Dışardan halbuki yeşillik güzel bir yer gözüküyor =/
Adam haklı portakal suyu olmak kolay degil bu devirde belkide sen hastasın o gerçekten portakal suyu retinana çarpan ışığa bukadar güvenme derim
Kötü bir hayat hikayesi umarım iyileşir diyecemde zor gibi bence ruhunda tedavi edilemez tramvalar açmış gibi.
İyileşir ya da iyileşmez pek çok farklı vaka var. Etik değil bunu anlatman.
ağır bir vakka olduğu kesin bende psikolji okuyorum baya bir trajik bir olay psikoz olmuş o hasta en iyisini yapmışssınız şok gibi bir terapi geçirmesi lazım
aslında size özel bir soru sormak isterdim ancakprofilin görünmedigi içinde işin aslı burdan sormakta pek mantıklı gelmiyor
sen bunu soyleyince aklıma direk di caprionun shutter island filmi geldi orda di caprio iyilesiyordu
Çok üzüldüm umarım iyileşir bu ağır psikolojiden çıkar umarım
hocam özelden bana yazın sızın bu saçma senaryo kurma paranoyaklığınızın çözümü bende
Hep söylerim. Beyin çok ama çok ilginç bir şey. Off yaa
Çok kötü bir durum.
Allah yardımcısı olsun, üzüldüm :-(
Oha çok ilginç cidden ilk defa duyuyorum böyle bişeyi
Psikoloji kitaplarina girecek bir vaka. O kiside nasil boyle bir etki birakmis anlamak mumkun degil. Allah yardimcisi olsun
Cocukta yasadigi bir travma ve tamir edilmesi cidden zor bir durum. Iyilesmesi alacagi destege baglii. Kolay bir surec degil
psikiytride onu aç bırakıp döver ve tecavüz edeler ilaçalrdan da hastalanıp ölür büyük ihtimal
erenköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi var oraya gitsin
oha ya hayatımda duyduğum en ilginç olaylardan biri. iyileşemez o artık gitmiş bu dünyadan
trajediden sonrasını tahmin etmiştim bilinç altı önemli pskolog olcaksan bunu öğrenmen lazım
Hocam bipolar mani hastalığından kaynaklanıyor yediğimiz içtiğimiz şeylere dikkat etmiyoruz.
soru başlığına güldüm diğerini çok uzun olduğundan okumadım
Gerçekten çok ilginç. üzüldüm birden :'( Umarım iyileşir.
Ben söylersem sen benim sırtımdan para kazanmış olursun söylemem :)
rahatsızlanmak tamam yine bir derece de psikolojik rahatsızlanmak bambaşka bir şey olay.
Kardeşinin ölümünden onu suçlamaları çok kötü
İntahar etmek istemesine şaşmamalı..
Gizlilik prosedürüne noldu bunu anlatman normal mi?
evet geri zekalı bir dr okulu nasıl kazandı bunuda bilemiyorum kimden nasıl bir şifre aldı da tıp okudu
Çok zor cidden Allah kolaylik versin psikolojik rahatsızlıklar çok çok zor
Psikolog ve hasta ozeli vardır psikolog hastanın sorununu anlatamaz
Bu konu hakkında pek bilgim yok. İnşallah iyileşir.
Genelde bu gibi durumlar iyileşmek. Çocukken yaşanan travmalar kolay atlatılamaz.
çok yazık hemde çok yazık uzman olmadığınız bir dalda yorum yapıyorsunuz
Manevi eksiklik adiyaman menzile gonderin bakin nasil iylesiyor.
Nelerini gordum
Bogazda su kalinca insan nasil olur oni hic anlamadm. Dgruu sacma geldi. ama uzuldum ck. sfm
Hasta mahrumiyeti? Psikologsan bunu bilmen lazım şimdi ne diye hastayı ifşa ediyosun anlamadım
milletin özelini paylaşmayın bence allah şifa versin
Şimdi gel de psikoloğa güven derdini anlat 😞
Soruyu soran kisinin bir psikolog olmadıgına emin olabilirsiniz. Bu tür seylerin paylasilmasi etik degildir. Sitede "gerçekten" psikolog kimligi olan insanların asla bu tür paylaşımı yapmadığını kendiniz de gözlemleyebilirsiniz. @CemS34 klinik psikologtur mesela yorumlarini okumanizi tavsiye ederim. Soruyu soran sahsin amaci farkli. Yoksa mesleki profesyonellige sahip hiçbir uzman gelip de burada "acaba iyilesir mi?" kabilinden sacma bir soru sormaz. Ne diye okuyorsun o okulu derler adama. Dolayisiyla bir probleminiz oldugunda elbetteki bir profesyonelden yardim alin, bu sahtekarlara da itimat etmeyin. Mutlu günler.
Bir kisisel gelisim kitabi okuyarak kendini psikolog ilan edenler... Denetim açığından, 2 aylık kurslardan yaşam koclarindan çıkabiliyor böyle şeyler. Tabii üniversite yalnızca diploma alayım en kolay bölüm hangisidir zihniyetiyle , oturduğum yerden para kazanırım mantalitesiyle girip , öylesine diploma alanlar... ama düşünmeden edemiyor insan hiç mi derslerde kulak asinaligi olmaz ya da atıyorsan biraz araştırıp öyle at bari kılıfına uydurarak demeden geçemiyorum.
Allah ıslah etsin ne diyeyim..
https://i.hizliresim.com/bgvGb8.jpg Bir yalan olduğu kesinleşti , psikologlara inancınızı böyle taklitçilerden dolayı kaybetmeyin
güvenme
çok üzüldüm ne hayatlar var umarım iyileşir