Öncelikle doktora git kolonoskopi ol gibi şeyler yazmayın , bende bunun farkındayım zaten. Sadece bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı diye soruyorum. Benim yıllardan beri ara ara sıkıntılarım oluyor. Mesela 1 hafta 10 gün sürüyor sonra haftalarca aylarca olmuyor. Karın ağrım ve aşırı gaz oluyor. Ara ara kabız ve ishal oluyorum ama çoğunlukla yumuşak dışkılama ishale yakın oluyor ve mukuslu oluyor ayrıca kötü kokuda var. Sürekli olarak tuvalete çıkmak istiyorum , çıksam da saniyelik rahatlama oluyor sonrasında tekrar şikayetlerim başlıyor. Bir türlü rahatlayamiyorum. Sürekli tuvalete çıkmak istiyorum , çıkıyorum ama yapamıyorum yapsam bile rahatlama olmuyor. Mesela daha yeni tuvaletten çıktım ama şimdi tekrar gitmek istiyorum. Hep tuvaletim varmış gibi hissediyorum ama tuvalete gidince de her gittiğim de az da olsa diski yapıyorum ama kabız olmadigim halde yumuşak dışkı olduğu halde zorlaniyorum yaparken. Aşırı stresli biriyim hastalık hastasiyim en ufak şeyi kafama takarım. Bu belirtiler nerdeyse 2 3 seneden beri var ama gün olarak bu kadar uzun sürmüyordu sanki 1 hafta içinde geçiyordu ama bu sefer ki geçmedi , baya stres yaptım. Stres yaptıkca daha da kotulesiyorum gibi hissediyorum , hatta dün kalbim çok fena hızlandi bayilcam sandı. İbs de bunlar olur mu? Kötü kokulu dışkı , dışkıda mukus ve ishale yakın yumuşak dışkılama. Bunlar oluyor mu
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bak şimdi panik atağın olduğunu anladım çünkü aynı sorun bende de var ama benimki kalp hastalığı daha çok korkuyorum ama yinede sakin kalmaya çalışıyorum... Senin bu yaşadığın şeylerin hepsi psikolojik... Çünkü bağırsaklar ikinci beynimizdir. Stres yaparsan ilk once bağırsak kalbi etkiler... Sen sürekli bunu düşündüğün için sürekli beynin tuvaletin varmış gibi hissettiriyor ve sürekli tuvalete gidiyorsun... Bidahakine tamamen yapmaya çalış ve tuvaletin geldiği zaman tuvalete gitme ben zaten yaptım de... Hiçbir sıkıntın ve sorunun yok merak etme. Eminim benim gibi hastalık hastası oldun. İnternetten araştırma yapıyorsun galiba🫤Ama korkma internet herşeyi çok abartıyor emin ol bende senin gibiydim biliyor musun? Sürekli tuvalete gidiyordum ve ıkınıyordum illa onu yapacam yapmazsam kabız olucam. gibi düşünüyordum ve bağırsakların tıkanır diye korkuyordum... BİLİYORUM çok kötü bir şey ben her gün geçmesi için dua ediyordum ama bak geçti herşeyi zamana bırak ve hiç düşünme geldiği zaman zaten vücut tepki göstericek ve tuvalete gitmek zorunda kalıcaksın. ya da idrar yaparken o zaten gelicek ben artık kafaya takmıyorum yeni takacak şeyler buldum kalbim gibi🫠Sende korkma gerçekten kanser falan değilsin ALLAH KORUSUN kötü bişeyin de yok. Sadece psikolojin bağırsakları etkiliyor. Bir süre sıvı beslen yeşillik ye. Kuru şeyler de ye ama nadir ye ve bolca su iç... Bende senin gibiydim gerçekten sürekli tuvalete gidip oturup bekliyordum en sonunda zaten anal fissür oldum kanama falanda oldu ama onlar da geçti ŞÜKÜR... Yani gidio tuvalette ıkınma. Sadece bir kere yapmaya çalış gelmezse zorlama. Onun dışında bidaha gitme gelirse yaparsın
Aynı böyleyim gerçekten o kadar takıyorum ki. Sadece bağırsaklar için değil , kaç kere hastaneye gittim ben. Başım ağrıdı tümör var diye gittim temiz çıktı çok şükür. Kalbim sıkıştı sol kolum ağrıdı kalp krizi geçiriyorum diye gecenin yarısı acile gittim temiz çıktı 🤲🏻 Lenf bezlerim sisti lenf kanseriyim diye gittim halsizlik oldu lösemiyim diye gittim akinti geldi yumurtalık kanseri diye gittim ve daha neler neler... çok şükür hepsi temiz çıktı 🤲🏻 Küçüklükten beri kabızlık sorunu yaşıyorum ve hep zorladım çünkü çatlak bende de var sanırım , yaparken acıyor yanıyor ve kanıyordu ama çok şükür bu durum uzun zamandan beri olmuyor. Fakat geçmek bilmeyen karın ağrısı ve gaz korkuttu. Ayrıca kabız da değilim , kabız olmadigim halde , ishale yakın yumuşak dışkı yaptığım halde yapamıyorum zorlaniyorum afedersin çıkmıyor. Gelse bile çok az geliyor ama rahatlayamiyorum. Sürekli olarak tuvalete çıkma hissi geliyor ve diskim normal değil , ishale yakın yumuşak , çok pis kokulu ve mukuslu. Ağrım da geçmiyor gaz da var ve bu yıllardan beri böyle ara ara tekrarlıyor. İbs diye bir şey varmış psikolojik bir şeymiş o da. Belirtiler aynı onunla uyumlu. İbs mi bilmiyorum ama kötü bir şeydir diye çok korkuyorum çünkü kötü kokulu dışkı , ishale yakın diski ve mukus psikolojik değildir bence
Canım seni cok iyi anlıyorum ve sana stres yapma diyemicem çünkü stressiz hayat olmuyor ama kafana takma sadece hiçbirşeyin olmadığını bilmen gerekiyo. Böyle. söyluyorum ama bende en ufak şeyde hemen ağlamaya başlıyorum bunun sonucunda tansiyonum çıkıyor direk doktora gidiyoruz... Mesela bende örnek vereyim,1 aydan fazla sol kolum ağrıyor bazen sırtıma vuruyor ve oturduğum yerde sağa sola sallanıyorum bir ara otururken birden kalbim bi duraksadı ve beynimin içinde bir basınç hissettim bir anda beynime bişey yükseldi hani damarlar tıkanır da beyne kan gitmez ya bunu tarif etmek zordur ama aynı öyle oldu... Çok korktun tabi o anda korkuyu düşünemedim. bile direk can çekişiyordum bana yardım edin diye ya çok korkunçtu hemen balkona çıktım temiz kafa aldım tabi kalbim öyle hızlı atıyor ki anlatamam ölçtük 170 olmuş tansiyonumun büyüğü 19a küfür 12 ye çıkmış hemen acile gittik sonra işte uzun hikaye özel kalp koktoruna falan gittik.. şu an beloc kalp ilacı kullanıyorum🫤Örnek vermek gerekirse bende kendimi bağırsak kanseri sanıyordum. ve günlercr stresten çıkamadım yatağımdan çıkmıyordum... Bide şu boynumuzun kenarındaki lenf bezleri şişti diye lenf kanseri oldum. sandim... Artik. sol. kolum ağrıyınca stres de yapmıyorum biliyorum çünkü stresten yani sende alışacaksın... Kafamın arkasında bişey vardı kendi kendime beyin tümörü mü oldum dedim🫤makattan kan geliyordu makat kanseri mi oldum dedim... Şu an bile yattığım yerde sallanıyorum çok korkunç nabzım düşük her an ölecek gibi hissediyorum antidepresana başladım ama sen ciddi değilse kullanma sadece bişeyin yok bunu anlaman gerekiyo.. kanser falan olsan yerinden kalkacak gücn kalmaz kilo veririsin hatta bayılırsın korkma seninki psikolojik
Sende gerçekten kendimi gördüm aynı şeyleri yaşıyoruz ve o kadar zorlaniyorum ki. Bazı zamanlar rahat insanları özeniyorum bide benim ölüm korkum da var ya ikisi bir arada daha da kötü yapıyor insanı 🥺 Kanser farklı belirtiler verir ama onları da araştırdım kolon kanseri çok sinsi bi kanser türüymüş , birisi sadece karın gurultusu şikayeti ile gitmiş ve kanser cıkmış. Ama tabi bir kaç ay içinde teşhis edilmiş kimisi seneler geçiyor ve bir sürü belirti yaşıyor kilo kaybı kan , şiddetli ağrı. Allah korusun öyle bir şeyim olsa diyorum 2 3 sene içinde muhakkak kanama kilo kaydı , şiddetli hiç geçmeyen ağrım olurdu diye düşünüyorum. Bide şunu düşünüyorum , belki 2 3 sene önce kanser değildi ufak bir seydi ama şu an ihmal ettiğim için kansere çevirmiştir diye düşünüyorum 🥺 çünkü bu kadar uzun sürmezdi belirtilerim 1 hafta içinde geçerdi ama şimdi nerdeyse 1 hafta oldu hatta daha fazla ama hala geçmedi ve düşündükçe daha kötü oluyorum 🥺 offff kafayı yicem gerçekten
Olabilir gecmis olsun derim
Sizde var mı