Merhabalar KScanlar...
Akdeniz diyeti neden sağlıklı bir beslenme şekli olarak kabul edilir?
Akdeniz diyeti neden sağlıklı bir beslenme şekli olarak kabul edilir?


Dengeyi güzel ele aldığı için.
Sağlıklı yağlar, hafif sebzeler ve balık gibi protein sahibi olduğu için.
Evet haklısınız, yorumunuz için çok teşekkür ederim...
Rica ederim
Sebze ve meyve ağırlıklı olması ve yemeklerin zeytinyağı yani hayvansal yağ içermemesinden.
Evet çok haklısınız hanımefendi
☺️☺️
🙃🙃
Teşekkürler eig için..
Rica ederim hanımefendi
Cevap
3Cevap
Diyet insana sağlık katmaz ki vücudun alması gereken besinleri kesmek sağlık kazandırmaz gadası
Kesmek değil daha düzgün almaktır bunlar
Diyet için uygun sebze meyve 😋 su tabağa bana versinlerde yiyeyim.😋
Kendi menüm bu
Menün güzelmiş 👌🏻
Çok teşekkür ederim
Rica
Sebze meyve ağırlıklı bir diyet olduğu için ama uzun süre bu diyete uymak zor
Bence uygulanması gereken bir diyet
Bu da sağlığını düşünen biri için önemlidir
Yinede dikkat ediyordur
Beslenme çok önemli bir durumdur , dikkat edilmesi ve gerçekten uyulması gerekmektedor.
2014 den beri düzenli ve dengeli beslenmeye çalışıyorum. Hiç fire vermedim mesela
Ama başarabiliyorum.
bana mantıklı gelmiyor
en uzun yaşayanlar genelde uzakdoğulu
onlar gibi böcek mi yiyelim
Et girmeyen yere dert girer. Bunu yazın bir yere. Sağlıklı olduğunu düşünmüyorum ben.
Çünkü bol bol sebze ve zeytinyağı var. Bir giritli olarak diyorum biz sebzeciyiz sürekli enginar arapsaçı kabak falan yiyoruz.
Karbonhidrat yok hayvansal gıda yok vücuda gerekli olan vitamin minaral sağlıyor ama yormuyor sanırım
taze gıdalar ve doymamış yağlar tüketilir, işlenmiş ve paketli gıdaların tüketim oranı düşüktür bu yüzden.
Pek fazla yağ olmadığı için
Evet yağ olmadığı için?
bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar