Malum, kızlar 1.80 den kısa erkekleri direkt reddediyorlar. O yüzden biz 1.80 den kısa erkeklerin sevgili yapabilmesinin tek yolu boy uzatma ameliyatı olmak. Boyum 1.74 . Ameliyatla 1.80 üzeri olmak istiyorum. Peki ameliyat olursam bir daha spor yapabilirmiyim?
Spordan kastım ağırlık değil koşu, mekik, şınav v. b sporlar. Kilo almamak için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Abartma istersen?150 boyunda kız bul sende knk ameliyat olacak kadar işsiz misin ya zürafa boyundaki kızlarla sevgili olma bi zahmettt
@sena920
1.50 kızlar 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorlar. Hiçbir kız 1.80 den kısa erkeklerle sevgili olmaz. Senin bile 1.80 den kısa sevgilim olmamıştır. O yüzden tek çözüm yolum boy uzatma ameliyatı olmak. Ama birdaha spor yapabilirmiyim?
Ya bu ne özgüvensizlik seni boyun için sevecek bir kızla bırak sevgili olma zaten? Benim Boyum 155 ve 150 boyunda erkek arkadaşım vardı tabi sevgilim değildi ama arkadaşımdı sonuçta? Bütün kızlar da sevgili olmak için bana arkadaşını ayarla diyordu ondan uzun olmalarına rağmen? Yani önemli olan boy değil bakım ve tiptir... Boy en ideal 170 olabilir ya da 165 e kadar normaldir? Senin özgüvenini hangi f@hişe kırmış acaba HAOXBWKSHQKSJ
@sena920
Dedi ve 1.60 erkeği kısa diyerek reddetti. Eminim o 1.50 erkeğide de sevgili olmak için açıldığında reddetmişsindir. O kızlarda sadece kanka olmak için bize ayarla demiştir. Özgüven hikayedir. Kızlar sadece 1.80 üzeri erkeklerle sevgili olurlar. Ayrıca ben de red yemeden önce gayet özgüvenli idim. Ama ne özgüvensiz uzun boylu erkekler gördüm ki haftada bir sevgili değiştiriyorlar.
Ya knk ben 180 kızlara güzel diyor muyum? Mesela bir erkek bana kısasın dese reddetse ona kıssaların daha iyi olduğunu gösterip ben onu reddederim? Biraz aklını çalıştır kızlara bu kadar yenilme. Brnde bir kızım ama bazi kızlar çok egolu kendilerini İngiltere prensesi falan sanıyorlar sende onların egoları yüzünden kendi özgüvenini düşürüyorsun sen iste burada kaybediyorsun önemli olan özgüven ve yüzdür boy 165e kadar normal
@sena920
Ego ile alakası yok. Kızlar sadece 1.80 üzeri erkeklerle sevgili olur kısasını reddederler. Ayrıca sadece erkekler red yer ama kızlar asla yemezler. Eğer bir kız red yiyorsa sebebi kendisini reddeden 1.80 üzeri erkeğin o an sevgilisinin olmasıdır.