Ağız kokusu takıntım var en ufak bir şey yesem bile mesela bisküvi hemen naneli şeker yiyorum günde 1 naneli sakız 5 naneli şeker yiyorum dün uyumadan önce naneli şekeri 5 saat önce yememe rağmen nane ve diş macunu koktugumu söyledi
Bunun bir zararı var mıdır?
Bazen midem bile bulanıyor naneli şekeri den
Ağız kokusu takıntım var günde 5 naneli şeker yiyorum bir zararı olur mu?
Sonuçta sürekli şeker alıyorsun vücuduna ve bu kadar şeker yüklemenin ciddi zararları var. Bence bunun yerine küçük listerine ağız çalkalama suları var, cepte taşınacak ufaklıkta. Çantanda bulundur ve şeker atacağın zaman onun yerine lavaboya gidip ağzını çalkana bu sularla. Şeker yine olsun çantanda acil durumlar için ama günde sürekli 5 şeker almak pek iyi değil.
Mentol oluyor içlerinde onların. Yapay bir de. Migde delinmesine kadar gider. Sakız belki kilo aldırır. Ben sabah kalkıp diş fırçalayıp sakız atarım ağzıma. Öğlen yemeğimi yer yine sakız atarım. Akşam yemek yer dişimi fırçalar sakız atarım. Bazen sakızla uyuyakalırım. Bir zararı olmadı. Ama bazılarında kilo yapıyormus.
Hayır yeterli eğer yeterli değil gibi hissediyorsan karanfil veya misvak içerikli diş macunlarınıda tercih edebilirsin karanfil hem ağız kokusunu hem ağızdaki bakterileri hemde vücuttaki bakterileri ve iltihabı öldürür özellikle ek tavsiye olarak karanfili göbek deliğine damlatmanı ve ve koklamanıda tavsiye ederim ama fazla koklama tansiyonun düşer yoksa.. O şekerleri daha çok yersen dişlerine daha çok zarar gelir ve daha çok ağız kokusu olur beni dinle sen 🫠🫱💕
Bence bu kadar hassas düşünce güzel fakat umarım karşına da kendin gibi düşünenler gelir zaten aksiyle de yapamazsın. Fakat o sakızlar zararlı kimyasallar içeriyor. Daha doğal yöntemler bulmaya çalış bence.