
Bizim amcalar sagolsun hergün yeni kelimeler öğreniyoruz 😂

Bizim amcalar sagolsun hergün yeni kelimeler öğreniyoruz 😂
Önemli olan benim değil, herkesin okuması. Okuma yazma bilen bir kişi bile okuyamazsa yazdığımı kendimden utanırım. Türkçeyi de çok düzgün kullanmaya çalışırım. Sosyal medyada ya da yazişırken bile. Hızlı yazacağım diye Türkçe'yi katleden birisi ile yazışmayi bile reddederim.
Sizin sorunuzda ikinci -misin eki de birleşik yazılmış mesela. Hemen dikkatimi çekti. Ayrılması lâzim.🤣
Daha dikkatli olurum 🫣
Cevap
13Cevap
Bazen işyerinde böyle Türkçeyi katleden yazılara denk geliyorum gadası
Ama genel anlamda benim yazım güzeldir
Benim is yerindekilerde katlediyor
yazımı okurum evet
Yazdığımı okurum tabikide ama bazen bende yazılanları anlamıyorum
Bende anlamıyorum boş ver
Hadi bosverdim
Herkes kendi yazdigini Okur ama muhim olan herkesin okuyabilmesi😊
Çok doğru
😊👍
Hangi tabura 12 adet hava kara deniz tabur mu😂😂😂
Komik bir benzetme oldu
Yazdığımı okuyabilirim evet Ve bunu karşımda ki kişlerde okuyabilir
belki tambura yazmak istemişlerdir
Belki hala çözemedim
Ben okuyabiliyorum 🤣
Bende
Eski toprağız
Yazım aynı resimdeki gibi basit ve okunaklı 😂
Maşallah
Hahaha hayır, yazım okunaklı ve güzelidir.
Ne güzel
Okunaklı benimki
Ne güzel o zaman
Evet okuyorum yazım güzel zaten..
Yazdığımı ben bile zor okuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?