Çocukken yaşadığım taciz için 10 sene sonra ilk kez psikologa gidicem. Sizce 50 dk. icin 2k para değer mi?

Psikolog çok iyi yorumlara göre. Beni 14 yaşımda ablamın kocası taciz etti ailemle gorusmuyorum yalnız yaşıyorum artık çok yalnız ve kötü hissetmeue başladım asgari ucretle geciniyorum yetiyor ancak kararsızım değer mi iyileşir miyim iyi hisseder miyim
Çocukken yaşadığım taciz için 10 sene sonra ilk kez psikologa gidicem. Sizce 50 dk. icin 2k para değer mi?
Cevapla