Doktor Aidin Salih hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce uygulamaları faydalı mı?

Aidin Salih adında Ukraynalı sonradan Müslüman olmuş bir doktor var. Kendisi alternatif tıpçı, modern tıbbı reddediyor. İslamiyet ile tıbbı harmanlamış, organ ve kan nakline, kemoterapiye, ameliyata ve ilaç kullanımına karşı. Oruç tutarak neredeyse tüm hastalıkların iyileşebileceğini savunuyor. Kekemelik için kuranı kerimi yüksek sesle tecvitli okuyun, bacaklarda kireçlenme için namaz kılın, kanser için oruç tutun gibi tavsiyeler var. Bir de hacamatı savunuyor kendisi, yeni doğan bebeğe doğar doğmaz hacamat yaptırın da diyor. Bazı bitkisel karışım tavsiyeleri var, bunların hepsini Gerçek Tıp kitabında bahsetmiş. Benim dikkatimi çekti, siz kendisi ve uygulamaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Uygulamalarıyla iyileşen bir çok insan da varmış üstelik.
Doktor Aidin Salih hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce uygulamaları faydalı mı?
Doktor Aidin Salih hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce uygulamaları faydalı mı?
Cevapla