Böyle bir kanser hastasının ne kadar zamanı olduğunu düşünürdünüz?

4. evre kanser hastası olan bir tanıdığımız var. İlk meme kanseriydi kadın. Doktora gitti o parçası alındığı halde kanserin tüm vücuduna yayılmış olduğu anlaşıldı. Aradan 5-5 yıl geçti sanırım. Şimdi ise doktorlar kadından ümidi kestiklerini söylemişler. Kadının ön tarafında da kanamalar olmaya başlamış ve kanser şu an akciğerine de atmış nefes almakla zorluk çekiyormuş. Doktor kadının yakınları gelsin artık demiş
Güncellemeler
1 yıl
5-6 yıl
Böyle bir kanser hastasının ne kadar zamanı olduğunu düşünürdünüz?
Cevapla