4. evre kanser hastası olan bir tanıdığımız var. İlk meme kanseriydi kadın. Doktora gitti o parçası alındığı halde kanserin tüm vücuduna yayılmış olduğu anlaşıldı. Aradan 5-5 yıl geçti sanırım. Şimdi ise doktorlar kadından ümidi kestiklerini söylemişler. Kadının ön tarafında da kanamalar olmaya başlamış ve kanser şu an akciğerine de atmış nefes almakla zorluk çekiyormuş. Doktor kadının yakınları gelsin artık demiş
Güncellemeler
1 yıl
5-6 yıl
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öncelikle göğüs kanseri olan kişiler hangi bölge de kitle varsa tamamen o göğüsün alınması gerekir. Diğer türlü vücuda dağılır ve dişi olduğu içinde tehlike boyuttadır. Gerçekten okurken ne kadar üzüldüğümü belirtmek istiyorum. Doktor artık yakınları gelsin, görsün diyorsa zaten elinden geleni yapmıştır fakat, hiç bir koşulda daha düzelme olmayacaktır. Sadece yakınları gelsin diyerek ifade eder. Zamanını bilemeyiz belki 1 hafta, belki 1 ay, belki birkaç gün sadece bu süreçte yakınlarına destek olmanızı tavsiye ederim.
5-6 yıl olmuyor en fazla iki üç ay
yok doktora ilk gittiği, kanser olduğu öğreneli 5-6 yıl geçti
ama bu kanserin akciğerine yayılma durumu yeni olmuş
En fasla iki üç ay Allah yardımcısı olsun
Amin..
geçmiş olsun zor bir durum