Neden tum hastaliklar bizi buluyor sizce?

neden her hastalik beni buluyor bu durumu yasayan var mi hayatim da 50 defa rontgen 20 defa ultrason belki daha fazla 10 tane falan da mr cektirdim 2018 de ilk defa 11 yasimda hastaneye gittim bir daha cikamadim hastaneden yil kac oldu hala daha iyilessemde farkli hastaliklar cikiyor cogu kronik gecmiyor suana kadar

3 kez verem oldum direncli lenf noduldeydi

1 kez boyundan ameliyat oldum

kronik sinuzit , kronik tonsilit , septum deviasyon , skolyoz , kifoz , kronik gastrit , kronik ince bagirsak ilithabi , kronik inflaamsyon , kaskad mide ( sekil bozuklugu ) Neden boyle oluyor sizce 1 defada endoskopi oldum , kronik vitamin eksikligi var , bagısıklik cok dusuk bende dalakta akcigerde falan iyi huylu lenf nodulleri var

Neden tum hastaliklar bizi buluyor sizce?
Cevapla