Neden bizi buluyor böyle şeyler:(?

Babam çok hasta ayağının kesilmesi lazımdı kesilmesine izin vermedi yavaş yavaş ölüyor kesilirse de kurtulma şansı çok değildi çok acı çekiyor gözümün önünde eriyor acıdan dayanamıyorum artık çok ağır geliyor bu kadarı ölmek istemiyorum dedi korkuyor, dün helallik istedi bu kadarı fazla değil mi ya kimseye zararımız dokunmaz herkese yardım etmeye çalışırım şu hayatta neden sürekli bizim başımıza geliyor bunlar onca pislik yapan tanıdığım var bolluk içinde gezip eğlenirken babamın daha 60 yaşına yeni girmişken bunu yaşaması normal mi biri ölür üzülürsün ama bu kadar acı çektiğine şahit olmazsın ama babam hem acı çekiyor hem kıyamıyorum bilinci yerinde ölmek istemiyor nefes alamıyorum artık bu kadarı çok çok fazla dayanabileceği kadar yük verirmiş Allah insana ben dayanamıyorum ezildim artık:((

Neden bizi buluyor böyle şeyler:(?
Cevapla