Sağlık hizmetinin ülkemizde ücreti olması gerekmez mi?

İpini koparan teyzeler dayılar bir yeri ağrıyor diye hemen hastaneye geliyor. Teyzeden dayıdan geçilmiyor doktorlar da bunlarla uğraşmaktan bunaldığı için gerçek sorunu olan kimselerle de ilgilenemiyor. Yüksek olmasa da randevunun bir ücreti olsa gerçekten sorunu olmayan gelmez diye düşünüyorum.

Sağlık hizmetinin ülkemizde ücreti olması gerekmez mi?
Cevapla