İkide Bir Kepek Soym Ve Yeme Hastalığı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Maalesef böyleyim evet. Elime ne zaman kepek gelse maalesef ki yiyorum Ha gelmese de artış alışkanlık olmuş resmen kaşıyacak falan çıkınca yiyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Soyup*
Güncellemeler
1 yıl
Fikri olan?
İkide Bir Kepek Soym Ve Yeme Hastalığı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla