Tansiyon hastasıyım bı vitamin aldım baş ağrısı yaparmı?

Öncelikle dediğim gibi tansiyon hastasıyım gittiğim doktorda iyot ve OMEGA 3 takviye alman gerek dedi omega3ü hallettim iyot tableti sorduğumda eczane diofol diye bir şey verdi evde araştırdığımda kadınların hamilelik döneminde ilk 2 ay kullanılan bir takviyeymiş bu ilaç erkeklerde kullanılırmı sabah içtim ve şu an başım ağrıyor
Düzenli olarak tansiyon ilacimida kullanıyorum, Devam etmeli miyim buna.
Tansiyon hastasıyım bı vitamin aldım baş ağrısı yaparmı?
Cevapla