Spinal anestezi ile 5 6 saatlik ameliyat olacağım çok korkuyorum zor bir ameliyat yurt dışında süre değişir mi bilmiyorum ama Japonya da olacağım ameliyat sırasında huzursuzluk devam eder mi şu an titriyorum ama narkozdan korkuyorum asla narkoz kabul etmem
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Safra kesesini spinal anestezi sanırım sırttan bir omura girilecek. yapılan bölgeden aşağısı uyuşuyor malum. Uygulanabiliyor demekki
Ben türkiyede spinal anesteziyle kese ameliyatı duymadım.
Hafif sedasyon için ilaç verilebilir ama oradaki prosedür bilemem.
6-8 saat sürecek bir ameliyatı spinal istemek yürekmi yedn yiğidm
Narkozdan korkuyorum Japonya da olacağım o yüzden Spinal yapacaklar öyle konuştuk göstermezler ki ameliyatı bana sakinleştirici de verirler
Genel anestezi olsan her şey çok kolay olacaklen işinş zorlaştırmışsın.
Neden ki ameliyat esnasında uykum gelmez mi zaten sakinleştirici ile
Hekimlerinle durumu konuşmuşsundur ıllakı, tercihi sana bırakmışlar ki spinalde yapılabiliyor, keza konforun gözetilecektir.
Okb bu konuşan sen değilsin, kov kaygını her şey güzel olacak
Sakinleştirici bayıltır mı uyutur mu
Bebişim hafif sedasyondur o, bayıltacak olsalar spinal yapmazlar genel anestezidir bayıltma
Hani bizde derler ya cesaret iğnesi
Teşekkür ederim yorum için
Rabbım şifa versin ameliyata girmeden önceden abdestli bol bol dua oku. bide kendini fazla kasma kasarsan titreme gelir bu vücuduna yansır doktorların isini zorlastirsin. Allah sağlıkla kurtarsın seni sevdiklerine kavuştursun InsaAllah🤲🪷
Teşekkür ederim bende anksiyete bozukluğu majör depresif bozukluk var ondan dolayı korku seviyem çok şiddetli kontrol edemiyorum
muhtemelen seni unuturlar çünkü ellerini de kapatacaklar belde aşağı uyistircaklarsa. bende oldum ondan biliyorum. ellerini tahtaya iple bağlıyorlar o bende sıkıntı yapmıştı. cok tepkiler veriyorum diye serumuma iğne yapmışlar unutmuşlar beni gözümü açtığımda başka yerdeydim
Unutmuşlar dı derken
muhtemelen seni uyuturlar..
yazmak istemiştim. klavyem azizligi
Genel anestezi mi sakinleştirici mi
Onu bilmiyorum. muhtemel sadece. yalnis anlama seni korkutmak istemiyorum. InsaAllah hersey güzel. gecer
Ne ameliyatı oldunuz
Teşekkür ederim bayıldınız mı uykunuz mu geldi genel anestezi için imza istiyorlar o evrağı imzaladınız mı
sezeryan oldum spinal belden aşağısı uyusturandan. omurilik sonuna yapılan iğneyle olandan. uyaniktim fakat ellerimi biri sağdan biri soldan yana acib kapattılar. onlar kapayınca kendimi kötü hisetdim değişik bir his. acmalarini istedim almadılar ellerim buz gibi soğuk ve uyuşuyor. bide kalp sıkışıyor. herkeste böylemi bilmiyorum. dediğim gibi seni kortumak istemiyorum. ama fazla korkak olursan heyecanlanirsan doktorlar isini yapamazlar. benim seruma iğne vurdular yerimde durmuyorm diye sora uyumuşum. digru nefes al rahat olmaya çalış kasma kendini
O anı hatırlıyor musunuz hatırlamıyor musunuz
Uyuduğunuz anı
iğneden sorasini hatirlamiyorum
Bayıltmışlar sizi evrak imzalamadan nasıl böyle bir şey yaparlar
Allahım bu kardeşime şifa ver yaresuallah sen elinden tut onu yanlız bırakma amin
Teşekkür ederim 🥹💙
❤️❤️😢
🤲🥹
Merhaba geçmis olsun ameliyatiniz nasil gecti
Olmadım daha teşekkür ederim
Anladim Allah acil sifa versin guzel haberlerini bekliyorum 🤍
Ben çok korkuyorum
Hayir lutfen korkma ne kadar zor oldugunu biliyorum ama inan bana her sey cok guzel olacak ameliyatini olacaksın ve sagligina kavusacaksin iyi dusun ki basina iyi seyler gelsin hicbir hastalik insanın ruhundan daha guclu degildir sen icini ferah tut her sey Allah’in izniyle yoluna girecek sen guclu bir kizsin bunu da atlatacaksın tamam mı 🤍☺️
Su an hastanede misin
Hayır 1 sene 4 ay içinde ol dedi
Anladim tekrardan cok gecmis olsun 🤍
Hep korkarak ve üzülerek geçiriyorum zamanımı teşekkür ederim :(
Hayir yapma kendi kendini yer bitirirsin hastaliklar en cok neyi sever biliyor musun uzuntu ve stresi o yuzden tam tersi gibi davranacaksin ancak bu sekilde yenebilirsin inan hastaliklarin en buyuk ilaci moraldir
Biliyorum ama elimde değil ki
Allah yardımcın olsun.
Keşkee
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun allah yardım etsin
Teşekkür ederim
Riça ederim
Ne ameliyatı?
Whipple Ameliyatı
Rabbim sağlığına kavuştursun korkma güçlü olmaya çalış
Hastaneden ameliyathaneden en çok da narkozdan epeyi korkuyorum
Kactane insan amaliyat oluyor ve narkoz oluyor korkulçak bir şey yok
Bende kaygı bozukluğu majör depresif bozukluk okb hastalığı var başıma gelmemesi gereken kişi benim bu dünyada
Yalnız değilsin amaliyatdan sonra iyi olçaksın öyle düşün
Ameliyattan sonrası sıkıntı değil öncesi ve o esna sorun korkarım falan diye Spinal ile olacağım
Sakinleştirici alma imkanın varsa nazkozdan önce onu al
Narkoz vermiyecekler imza atmadım sakinleştirici ve Spinal olabilir
O zaman onu kullan
serum sakinleştiriyor diye biliyorum
Valla ne desem yalan olur bilgim yok bence sen bindoktordan tavsiye al
Kaçıncı evre?
Onu söylemedi ameliyat ol dedi 1 sene içinde
Anladım o zaman ilerlemesi yavaş, bu iyi bir şey zaten erken evrede ameliyat olabilirsin umarım ilerlemez
Ben Japonya’da Spinal anestezi ile olacağım kötü olmaz değil mi yani orada zorla narkoz vermezler beni kandırıp
Üstelik ameliyat esnasında korkmam değil mi
Korkulacak bişey yok, ameliyatın kötü olma riski çok düşük. Ameliyat sonrası ilaçlardan ötürü bir haftalık süreç zorlu geçebilir sadece o da riskten dolayı değil ameliyat sonuçta. Kesinlikle ameliyattan korkma, uyumuş gibi olacaksın hiçbir şey hissetmezsin bile
Bana Spinal verecekler
Çok korktuğun için verebilirler, vücudun uyuşsun korkup hareket etme diye. Korkulacak bir şey yok yani
Bana narkoz vermeyecekler imza atmayacağım o sebeple
Narkozdan niye korkuyorsun ki?
Bayılma falan unutma rahat nefes alamama bana çok ters geliyor bahsedince nefesim kesiliyor öyle bir korkuyorum ki anlatamam
Bu tamamen korktuğun için öyle aslında narkoz daha iyi,
Bence rahat nefes almak hatırlamak daha iyi
Rahat nefes alacaksın merak etme, tabi sen nasıl istersen öyle olacak sadece rahat ol korkma tamam mı
Kaygı bozukluğu var majör depresif bozukluk okb var kaygı bozukluğumun temeli narkoz hiç bir şey beni narkoz kadar korkutmaz
Bende de kaygı bozukluğu var, sadece emin olmaya çalışırsan bu kaygı azalır tamam mı,
Benim ileri derecede
Benimde öyleydi şimdi çok daha iyiyim ,
Ben zor vakayım maalesef ilaçlarım hep değişiyor
Keşke sana destek olabilsem, eminim seni anlayan da yoktur etrafında
Var ama işey yaramıyor
Üzgünüm bunun için, senin için uygun uygulamaları bulmaya çalış, herkesin kendini kontrol etme şekli farklıdır. Buradan bana isteğini sorabilirsin bildiğim bütün sorularına cevap vereceğim
Teşekkür ederim 🥹 yazdığım geldi mi
Yatar pozisyonda nefes alamıyorum da kafamı biraz daha koltuk ile kaldırırlar mı
Merak etme nefes alman için aparatları var, öyle bir durumu riske atmazlar, ... Ne yazdın bilmiyorum şu anda cevap verdiklerim dışında bir şey gelmedi bana
Aparat ne demek
Burnunu açması için bir tür yumuşak plastik
Verdikleri serum gerçeken sakinleştiricek mi
Evet
Ben ağzımdan da alamıyorum
Ameliyatı Japonya da olacağım değişmez mi süre
Sen sadece öyle düşünüyorsun, nefes almak istediğin dışında olur. Senin anksiyete bozukluğun var o yüzden öyle hissediyorsun. Her koşulda nefes alacağın bütün malzemeleri var, bu konuda endişe etme, boğazdan ciğere kadar soktukları nefes alma aparatları da var,
Süreye takılma, süre değişebilir her yerde her doktora göre bilemem bunu
Genellikle 6 8 saatmiş ben de 5 6 saat sürermiş
Olabilir ameliyatlar yapılırken acele edilmeye çalışılır tedbir amaçlı iyileşmeni garanti altına alırlar sonra yarayı kapatırlar
Acele ederlerse hata yapma ihtimali doğmaz mı?
Evet ama hiçbir ameliyat acele ile yapılmaz,
Ben hala korkuyorum ya narkoz verirler mi veya derinin içine çok girerler mi çok sivri aletler kullanırlar mı diye
Güven bana hiçbir şey hissetmeyeceksin
Ama narkoz vermezler ya imza atmadım çünkü
imza atmadıysan narkoz vermezler
Atmadım benim kafamı kaldırırlar mı acaba ya nefes alamıyorum desem
Evet tabi
Koltuk kalkıyor mu diş hakimdeki sandalye gibi
Evet,
Teşekkür ederim bilgi için sakinleştirici bide isey yarar değil mi
Doktor gerekeni verir sana
Değişmez
Belki değişir Japonya tıp konusunda Türkiye’den çok daha ileride
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Neyin varki
Whipple Ameliyatı
Acil şifalar ne o bilmiyorum ama
En zor ameliyat türü
Safra tümörü
Safra kesesi alınmıycakmı
Hayır doktor en zor ameliyat dedi ismi de bu araştır 5 6 saat sürer dedi