Epilepsi teşhisi koyuldu ama annem ve babamla konuşmadım bu durumu annemin hastalığından dolayı söyleyemiyorum hem çok panik oluyo?

Hemde kalp hastası sizce ne yapmalıyım kararsızım. Gun içinde iyiyim ama geceleri uykuda nöbet geçiriyorum

Epilepsi teşhisi koyuldu ama annem ve babamla konuşmadım bu durumu annemin hastalığından dolayı söyleyemiyorum hem çok panik oluyo?
Cevapla