Diyetin/sağlıklı beslenmenin en zor yanı bence içecek kısmı sizce öyle mi?

Şahsen ben kahvaltıda çay içmem hazır alınmış meyve suyu ice tea (soğuk şeftali çay) tarzı içinde ne olduğu bilinmeyen bol şekerli içecek içerim. Öğlen veya akşam yemeğinde asitli içeçekler veya ayran içerim. Çay kahve sevmem de içmem de. Ne zaman diyet ya da özellikle sağlıklı besleneyim diyorum yemek konusunda sıkıntı yaşamasam da içeçek beni çok zorluyor özellikle kahvaltı da. Peki sizde de öyle bir durum var mı? Kahvaltı da içilebilecek çay vrya kahve olmadan şekersiz sağlıklı içecekler neler var?

Diyetin/sağlıklı beslenmenin en zor yanı bence içecek kısmı sizce öyle mi?
Cevapla