Nefesimi cok cok zorlayarak uzun sure tuttum bayildim kendimi yerde buldum ne yapmaliyim?

arkadaslar nefes tutma testi yapiyordum birden nefes aldim hizli bir sekilde ondan sonra nefesimi tuttum gozlerimi kapattim bekledim timer koymustum timerde en son gordugum rakam 3 dakikaydi bir baktim kendimi yerde buldum ve timer 20 dakikaya kadar gelmisti Şu an bilincim tam olarak yerimde degil ne yapmaliyim ve evde tektim olmedim iyi ki

Güncellemeler
1 yıl
kendimi iyi hissetmiyorum ne yapmaliyim
Nefesimi cok cok zorlayarak uzun sure tuttum bayildim kendimi yerde buldum ne yapmaliyim?
Cevapla