
Selam herkese hayatımda ilk kez vücudumun her yerinde (ama jiletten sonra) böyle şeyler oldu ve tüyler batık değil çıkmasına rağmen (kasık bölgesinde) arkadaşlar orası daha kötü yanıyorum bildiğiniz yardım edin şu an bunlar nasıl geçer

Selam herkese hayatımda ilk kez vücudumun her yerinde (ama jiletten sonra) böyle şeyler oldu ve tüyler batık değil çıkmasına rağmen (kasık bölgesinde) arkadaşlar orası daha kötü yanıyorum bildiğiniz yardım edin şu an bunlar nasıl geçer
ben makineyle aliyorum bacaklarımı aldıktan sonra hemen bu şekilde oluyor bir kaç saat sonra düzeliyor fakat jiletle olmaması gerekiyor diye biliyorum jilet kullanmadan önce veya kullandıktan sonra bişey sürdün mu?
Aşkım tıraş köpüğü standart ve peeling başka da nıveanın vücut losyonu var ya onu kullandım ama hep onları kullanıyorum
Ya uzatıp ağdayla mı alsam bu çekilecek gibi değil
Cevap
4Cevap
bence krem alman lazım
Tahriş olmuş trafik köpüğü kullanman lazmdi bi kaç gün böyle gezersin sonra düzelir
Duşa gir belk rahatlarsn
Aşkım kullandım kiiii bunu kullanıyorum mara nın peelingini de yaptım ilk kez oldu
Peeling de bnde böyle yapio alerji yapmış olabilir
Offf en iyisi şu an uzatıp ağda yaptırmak
Lazer kesin çözüm asko
Jilet çok keskin değilse ilk kullanımı değilse kılları keserken zorlanmış ve kökü terse doğru itmiş olabilir.
Yo ikinci kullanışım olacaktı :(
Tüylerin çıkış yönünün tersine mi aldın
Evet ama nasıl pürüzsüz olacak ki
İşte kökleri kalın kılsa sonra böyle oluyor benimde genital bölgemi tersten traş ettiğimde aynı sonuç oluyor … bir kaç güne geçer ama o zamana kadar kılların baş verir gene pürüzsüz olmaz bi dahakine tersten alma tatlım
Tahriş olmuş traj mı oldun
Söndürmeye geleyim
Kalpli donunu yerim senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?