Ilginç bir hata demem de bende çok doktora gitmem ki en son gittiğim doktor kırık uzamış ydi 😂🤣🤣oda 6 7 yıl önce yaaa😂😂genelde kendi kafa ma göre ilaç içerim
Dedem öyleydi çok sağlıklı besleniyordu Organik, doğal ürünler her sabah spor yapar ve erken uyur erken kalkardı, sadece o öleceği dönem rahatsızlandı ve hastanede öldü onun dışında hastaneye hiç gitmedi, hatta o rahatsızlandığı dönem bile hastaneyi defalarca reddetti gitmeyi
ben 11 yasimda basladim Şu an yasim 18 hala daha giderim ve onumde 2 ameliyat daha var onceden de bir kez oldum onlarca hastalik gecirdim cogu kronik tabi oyle diyem insanlara inanmiyorum yalandir
Dişçi dışında Allah’a şükür hasta olup da doktora gitmedim.. Sadece bir kere darbe gecesi ayağım kırıldı alçıya aldılar o kadar.. Sevmiyorum doktor olaylarını..