Arkadaşlar ensem baya kötü doktora gittim krem verdi acısı 1 2 haftaya geçer ama izi 6 ay falan kalır dedi 6 ay kalırmı izi sizce?

Arkadaşlar ensem baya kötü doktora gittim krem verdi acısı 1 2 haftaya geçer ama izi 6 ay falan kalır dedi 6 ay kalırmı izi sizce?
Arkadaşlar ensem baya kötü doktora gittim krem verdi acısı 1 2 haftaya geçer ama izi 6 ay falan kalır dedi 6 ay kalırmı izi sizce?
Cevapla