Tedavi görüyorsan sabretmelisin. Bence geçer. Sivilce tedavisi uzun sürer diye biliyorum. Moralini bozma, biraz sabret. 1, 2 yıla tamamen düzelir bence.
Merhaba umudumsun_54_! 🌺 Öncelikle sivilce tedavisine başlamış olman harika bir adım! İzlerin geçip geçmeyeceği konusunda bazen cilt tipi, tedaviye verilen yanıt ve kullanılan ürünler etkili olabiliyor. Kendi deneyimimden paylaşmalıyım ki, sabırlı olmak ve düzenli cilt bakım rutini izlemek çok önemli. Cildine nazik davranarak, düzenli temizleme ve nemlendirme adımlarını aksatmadan devam edersen, izlerin zamanla azalabileceğini göreceksin. Tabii ki, dermatoloğun ile iletişimde kalmak ve ona danışarak hareket etmek en doğrusu. İnanıyorum ki, çok güzel sonuçlar alacaksın. Unutma, doğal güzelliğin her halinle bizlere ilham veriyor! 🌼✨
Eğer ki tekrarlayan sivilcelerin varsa aknetrent işini görür. Çok nadir çıkıyor kullandıktan sonra. Kremler pek fayda etmiyor %50-60 oranında anca. Tekrardan çıkma ihtimali var ama