
Çok küçük gösteriyorum 13-14 yaşındaki gibi şuanda 19 yaşındayım hiç kimse benim gibi değil ne yapmalıyım?

Çok küçük gösteriyorum 13-14 yaşındaki gibi şuanda 19 yaşındayım hiç kimse benim gibi değil ne yapmalıyım?
Küçük durmuyorsun, normal duruyorsun
Hormon bozukluğu için doktora gitmen gerekiyor.
Eğer kıllardan çok rahatsız oluyorsan lazere başla
Bir de spora başlayabilirsin , seni kesinlikle iyi hissettirir.
Cevap
3Cevap
Baba kılli mi aile yapın genetik bu bende öyleyim boş ver
jinekomasti var galiba
Yuh bune kro musun?
bence normalsin
Küçük gösteriyorum ama boyum 1.73 olmasına rağmen
Teşekkür ederim öyleyse 💗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?