Aga şöyle söylim ben x fabrikasina işe girerken evrak toplamistim orada da kan verdim değer 139 du 140 a göre ama sonra şüphelendim onu da açken vermistim verdigim yer özel klinik gibi biseydi sonra korktum devlete gidim garanti alayimm vs dedim doktor yanlis cikmis olabilir dedi korkma vs dedi devlette de bu sonuc cikti iste 1 2 ayda 1 kontrol edicem bakalim nasi sonuclar cikicak
Açlık knk dün kanı vermeden 1 gün önce 9 da yedim yemeği ertesi günde 11 12 gibi kan verdim iste sonuc nasil sence bi sıkıntı yok demi çünkü netten arastirdim
Valla birazda kilom var onlari vermem gerek ondan da olabilir sürekli 2 3 ayda 1 kan da bagislamayi düsünüyorum bakalim nasil olcak kontrol altina almam lazim
Evet artik dikkat edicem hazir gida tüketmek istemiyorum cidden şeker çıkmamasina çok mutlu oldum artik cidden dikkat lazim sana da geçmis olsun sorunsuz bir hayat yasarsin umarim allaha emanet ol zamanini ayirip yardimci olmaya calistigin icin tesekkurler ❤️
En İyi Cevaplar