Güncellemeler
1 yıl
Geçmelerini istiyorum artık intihar edecek noktaya geldim doktora gideceğim lazer vs için unide ama şu an gidemiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Allah'a şükür iyileşiyor arkadaşlar bu ilk sefer değil

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
çatlaklardan keserek kurtulabileceğin bilgisini kim verdi sana? derine attığın her bir kesici çizik iz bırakır
Ne kim verdi vücut çatlakları tehtit algılayıp iyileştirmeye çalışmıyor ama yaraları iyileştirmeye çalışıyor zaten lazerle falan da orada hasar bırakıyorlar deri o hasarı tedavi etmeye çalışıyor arastirabilirsin ben tam çatlakların üstünden ince bir çizik atıyorum ya da iğne batiriyorum faydasını görüyorum
lazer tedavisi ile senin yaptığın tedavi bir mi yani tamam
Bir ya da değil dermansız dertli deli olurmuş
çatlaklarını sev onlardan herkeste var
Herkeste yok kesinlikle bu laf doğru değil sevmiyorum ölmek daha iyi
benim çevremde ki bütün kadınlarda var
Benim çevremde anne olan bir tane kadın hariç uasitlarimin hiçbirinde çatlak yok
çatlaklar zaten iyileştiği için öyle gözükür. faça izi zaten çatlakların düz halidir biraz düşününce anlarsın
Bende de var catlak 19un daha diz arkamda ve kalcamın yanında falan hem kimse takmiyor yapma bencr
Bu şekilde iyileşmez, her söze inanmayın
Benim çatlaklarım daralıyor yalnız kimsenin demesi değil bu benim kendi tevrubem
Bu çözüm değil ama başka yollar var
Nasıl çözüm değil en etkili yol bu diyim sana. İnsanlar uzun yıllar dermoroller küçük iğnelerle tedavi etmeye çalışıyor. Biodermogonesi duydum bir de lazerle gidicem düşünüyorum
Lazer daha iyi
Daha kötü olucak bu şekilde iyi misn ya
Çok ince kesiyorum çatlağın üzerini sadece
Sen iyi misinn ya
Bu çatlaklar geçerse inşallah iyi olurum
Daha kötü olacağının farkında ol bence
Nasıl daha kötü öyle deme faydası var kesinlikle
Mazoşistlik de var sanki biraz
Kimden aldın bu aklıı kimdeeğn
İyi geldiğine emin misin sence
Sende mi yapacan? Benden görüp de yapma mikrop kapma ihtimali var maalesef Allah korusun. Bende takıntılı kişi bozuklugu var bana bakma
Hayır senin için diyorum sıkılaşıca küçülüyolar zaten
Piskopatmisin sjsjsjsjs
Olum ne var bu catlaklarda bu kadar takiyosunuz
Benim için çok büyük bir sorun doktora da gidecegim ama bakalım inşallah doktor işe yarar
Bi karsi cinsin olarak ben cok takilmiyorum catlaklara bence cok kuruntu yapma.
Siz cok takiliyosjnuz. Kararma konusunda da cok gereksiz takintilisiniz.
Sen değilsin aşık oldufum çocuk belki çatlakları beğenmeyen bir çocuğa aşık olacağım
Seven oyle ufak seylere takilmaz...
Benim birvok arkadaşım var yüzleri çok güzel fizikleri de öyle ve bir tane bile catlakalri yok öyle kizlsr varken kimse beni sevmez
Sacmalama be catlak dedigin sey. Zaten cok gorunmeyen yerlerde. Yani o guzel vücudunun yaninda hic goze batmaz. Seni sevecek olan ona takilmaz.
Of çok biliyorsunuz
Ya sus gicik kendine guzelligine haksizlik etme. Bi catlak yuzunden.
Senin o muhtesem vucudunun yaninda o catlaklarin ne onemi varki
Sen manyak mısın.
Bu çatlaklar geçmezse manyaklasiyorum
Kızım benimde her yerimde çstlak var napayım derbeder gibi oramı buramı mı keseyim msmdnsnd
Sen manyak mısın? İz miz kalacak uğraşma çatlaklarınla.
Çatlakların üstünü kesiyorum zaten oralarda çatlak var
Yapma
Sevgilisi yapmış
Ah şu kızlar...
Napıyosun ya😒
Öyle şeyler yapma
Saçmalama
niye kesiyosun
Iy kanka boş ver yapma
Saçmalama
Kesme iz kalır
Çok derin kesikler değil
Olsun yazık gerek yok ki.
Nerende var bu çatlarklar tam olarak
Var çatlaklar yuzunden hiçbir istediğimi fiyemiyorum hiçbir erkekle flört edemiyorum
Ya o kadar da değil erkekler bu kadar takmaz ki
Ben takarım.
Bu izler nerende onu söyler misin
Kantaron yağı denedin mi
Ne yağı ya. Yağ tek başına hiçbir işe yaramaz. Bu çatlaklarin tek tedavisi kesmek iğne batırmak lazerla yakmak ya da çok yüksek kimyasal peelingler ile soymak gibi şeyler kimse kendini kandırmasın
Kantaron yağının hücre yenileme özelliği var ayrıca bu kadar eminsin biliyorsun niye soruyorsun
kantaron yağının hücre yenileme özelliği olsa da bu çatlaklar yağ ile geçmez belki yağ ile 1 yıl boyunca düzenli mesela haftada 3 kere falan oraya elinle çok kuvvetli masaj yaparsan fayda görürsün
Peki istediğini yap
Bence çok yanlış bu
Neyy
Yapma