Eşim şizofren hastası abim uyusturucu bagimlisi?

Esim şizofren hastası bi gün iyiyse ilacını icmediginde ikinci gün mal oluyor bi sey söylesem anlamıyor veya farkli bi yere bagliyor konuyu bu yüzden tartisma çıkıyor anlasilmadigim icin ben de sinir krizi geçiriyorum sürekli. Anne evinde abim uyusturucu bagimlisi evin icinde iciyor ictigi zaman etrafa zarar veriyor herkesi farkli yaratık olarak görüyor kimseyi gözü görmüyor 1 yasında bebegim var calisip ayaklarimin uzerinde durup cocuguma ve kendime bi ev tutmam istiyorum ama çocuğuma bakicak kimse yok ben Şu an cok caresizim anne evi mi eşimin evi mi ne yapmam dogru olur esim bu arada yeni işe girdi çalisiyor bebegimi kaynanama verip bende ise girip calissam mi bebegimin gelecegi icn bi seyler mi yapsam. Ben boyle bi hastaligi oldugunu evlendigimde öğrenmiştim ailesi ve akrabalari benden bi seyler gizliyor ama ne oldugunubilmiylrum esimin ne rahatsizligi oldugunu bile bilmiyorum bundan daha kotu ne olabilir. Kulandigi ilaci arastirdigimda sizofren ilaci yaziyor o ilaci icmeyince de afallıyor sanki yasayan ölüye donuyor tepkisiz oluyor. Anne evine gelsem anne evi daha beter ne yapsam dogru olur. Boşanma davası açtım bosanmak istemiyor benim de kafam karışık
Eşim şizofren hastası abim uyusturucu bagimlisi?
Cevapla