Selectra mı daha etkilidir yoksa zedprex mi (ya da deprex de denebilir, ikisi de aynı madde) daha etkilidir, her yönüyle ele alacak olursak hangisi daha iyi olur?
İlaçlar ile alakalı bir sektörde olan varsa soruma yanıt verebilir mi?
Jshshsh demesi kolay nasıl geleyim shhsh bir de benim tip 1 diyabetim (şeker hastalığı ama kalıcı olan yani tip1) var o da etkiliyor. Benim vücudum mutluluk hormonunu biraz daha az üretiyor ayrıca epilepsi de var onun ilaçları da depresyona sebep olabiliyor. Temel sebep küçüklüğümden ama
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
buna bi cevabım yok ama sana yazabilsem yazardım wğşwleödmdmdm
Ne için kullanılıyor bunlar
Antidepresan bunlar, depresyona kullanılıyor😇😊
Ya bırak bunları gel takıl bana depresyon mepresyon bişe kalmaz 😂
Jshshsh demesi kolay nasıl geleyim shhsh bir de benim tip 1 diyabetim (şeker hastalığı ama kalıcı olan yani tip1) var o da etkiliyor. Benim vücudum mutluluk hormonunu biraz daha az üretiyor ayrıca epilepsi de var onun ilaçları da depresyona sebep olabiliyor. Temel sebep küçüklüğümden ama
Gelmeye gerek yok o halde gelmeden tedavi uygularız , e tedavi 😂
Ne diyon be
Yapılan espriye gülünmeyince de sap gibi hissettiriyor 😂 geçmiş olsun umarım biran önce iyileşirsin
Sağ ol 😇
Gün içinde neler yaparsın kendinden bahseder misin işin yoksa konuşalım
Kitap okurum, ınstagram, okul, temel ihtiyaç (yeme-icme) sıradan işte
Anladım , sevdiğin ne var? Sevdiğin keyif aldığın ne yaparsın
Dur, sorma sırası bende sgsggs. Çoğu kişi gerçek yaşını girmiyor seninki de herhalde gerçek değil, zannım doğru mu?
Doğru , yani yaşım doğru , zannın yanlış. Kaç hissettin veya düşündün?
19 falan
Adın niye Japoness, ben disiplinli ve edepliler diye Japonları severim, seninki de o yüzden mi? Tabir-i caizse Abi
Teşekkür ederim bian gençleştim :)
Tamamen doğaçlama
Abi desem sorun olmaz değil mi
Kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle davranmanı tercih ederim
Abi nerelisin aslen
Adanalıyım ya sen
Aslen 44
Şimdi başka yerde misin
Doğma büyüme İstanbulluyum o yüzden öyle dedim, aslım Malatya
Anladım
Senin yaş doğru mu
Evet
Cansu ben darmadagin tükenmiş bitmiş biriyim
Sen de benim gibi görüş psikolog veya psikiyatris ile. Belki seanslar ile birlikte antidepresan da yazar. Güzel bir yol kat edersiniz
Oralar beni tedavi etmez senin neyin var
Küçükken büyüdüğüm ortamın etkisiyle ve vücudumun hastalığımdan ve kullandığım ilaçlardan ötürü depresif olmaya yatkın olmasından ötürü
Hadi bee geçmiş olsun
Nerde yaşıyorsun
İstanbul
Mersk ediyom
burada mısın
Evt
Diğer taraftan yazar mısın önemli.
Yazdım