Faranjit hastaligi gecirenler veya sagliktan anlayanlar detaylar kismini okuyun lutfen?

Bir kaç gün önce boğazımda batma yanma ve acıya dayanamayarak doktora gittim ve faranjit olduğunu söyledi. 3 tane hap 1 tane de gargara yazdı. Düzenli olarak kullanıyorum fakat boğaz ağrıma ek olarak kuru öksürük ve boğazda yabancı cisim hissi de eklendi. Ama boğaz ağrısı çok farklı bi ağrı hani grip oluruz da ağrır ya öyle değil. Ondan kat kat daha şiddetlisi , dilimi kaldırsam bile ağrıyor acıyor batıyor. Farklı bir ağrı ama ilk güne göre çok şükür ki hafifledi fakat hala geçmedi. Öksürükte başladı çoğalıyor geceleri uyutmuyor neredeyse ve yabancı cisim takılıyor boğazıma sanki yemek kalmış gibi gitmiyor bir türlü 2 3 bardak su içiyorum bir şeyler yiyorum ama yinede geçmiyor o his. Normal mi bunlar faranjitte olur mu böyle şeyler?

Faranjit hastaligi gecirenler veya sagliktan anlayanlar detaylar kismini okuyun lutfen?
Cevapla