Annemin bel fıtığı var ve çok büyük bazen çok şiddetleniyor ve acı çekiyor ameliyat dediler ama korkuyorum olanlarınız var mı?

Ankara şehir hastanesinde emar çekildi ve fıtığın çok büyük ameliyat olman gerekir dediler hacettepede iki kere çekildi ve ikisindede zayıfsın ve yaşın 48 ameliyat olmanı tavsiye ediyoruz dediler annemde ameliyattan korkuyor bi yandan da ağrılarından da kurtulmak istiyor

Annemin bel fıtığı var ve çok büyük bazen çok şiddetleniyor ve acı çekiyor ameliyat dediler ama korkuyorum olanlarınız var mı?
Cevapla