Arkadaşlar bende bel fıtığı var sizce ameliyat olmalımıyım?
Deneyimlerimizi benimle paylaşır mısınız?
Çok zor durumdayım yardım eder misiniz?
Deneyimlerimizi benimle paylaşır mısınız?
Çok zor durumdayım yardım eder misiniz?
Öncelikle çok geçmiş olsun. şu an aynı rahatsızlığı yaşıyor sayılırız fakat benimki biraz ileri derecede ve sol bacağıma vuruyo. Yaklaşık 1.5 aydır bacak ağrısı çekiyorum. Fıtığın siyatik sinire baskı yapması sonucu sol bacak yeri geldiğinde topuğuma kadar kasılma yapıyor. İlk 3 hafta yürüyemez haldeydim sol bacağımı hiç kullanamıyo , dik duramayıp hep kambur yürüyodum. 3 4 beyin cerrahı ameliyattan başka bişeyin ağrıyo geçirmiyiceğini söyledi. En son bir fizyoterapiste gittim. İlaç tedavisi uyguladı 2 hafta boyunca ve şu an ağrım tamamen geçmesede yeteri kadar rahatsız etsede eskisinden çok daha iyiyim. Bir kaç hafta içerisinde fizik tedaviye başlıyıcakmışız. Yani tavsiyem kendini yorma yüzme imkanın varsa kendini zorlamadan yüz. Yatış pozisyonlarını dikkat et. Uzun süre oturup uzun süre yatma. korse kullanabilirsin 2 3 hafta faydasını görüceksin. Aklına takılan birşey olursa yardımcı olabiliceğim sorabilirsin. Tekrardan çok geçmiş olsun. Bu arada ameliyat bazen kesin çözüm yolu olmuyo malesef.
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim.
bel kaslarını kuvvetlendiren hareketler kesinlikle işe yarıyor. travmatik durumdaysan fizik tedavi ama önce..
Doktora sormuştum fizik tedavi neden oluyorum diye doktor da o derecede değil ameliyat şart demişti bilmiyorum ne yapacağımı şaşırdım spor ve hareket falan yapamıyorum belim hemen ağrıyor.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Gittim özel e de devlete de.
Neden böyle dediniz ki riskli mi?
Ben çok çektim bu bel fıtığından. Fakat hiçbit doktor tamamen kas gücünden kesilmeden, özellikte bu yaşta ameliyat önermedi. İlaç ve fizik tedavi sonucunda ağrılarım azaldı. Düzenli hareketleri yaptım, bel kaslarımı kuvvetlendirdim. Şu an oldukça elemine ettim ağrıları. Bu yolu öneririm.
İşte sorun da burda ben spor yapınca veya hareket edince belim ağrıyor ve bazenleri tutuluyor.
Buna rağmen zorla yapmalımıyım?
Denemedim daha doğrusu bir şükrü doktorlara gittim ameliyat dedi.
Hem fizik tedavi daha kötü yapıyormuş.
Bir de doktorunun hangi şehirde hangi hastanede ve adını söyler misiniz?
Bir de ona gideyim.
Anladım çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun.
İnşallah.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Babam olmuştu ama onun bel fıtığı patlamış gec kalınmıştı 3daat surdu amalıyatı ve hanı agrıları oldu ama kısa sürede iyileşti
Geçmiş olsun yorumunuz için teşekkür ederim.
Rica ederim ama böyle birşey varsa direk olun derim ilerleyince felç bile edebiliyor
Tamam düşünmeliyim inşallah olacağım.
arkadaşım oldu 10 adımda bir oturuyordu. yıllardır 10 yılı geçti hiçbir sorunu yok...
Bende arkadaşınız gibiyim.
Yorumunuz için teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
öncelikle fazla kilo varsa kurtulmalısın sonra düz zeminlerde sırt üstü yat biraz barfiks çek kolların iyi ise çekemiyorsan bile dizlerini karnına çek tut sallan aşağıya doğru en önemlisi yüzmek sürekli yüz 3 4 ayda geçer ama sonrası senle alakalı hareketsizlik ve sürekli aynı hareketleri yapmak bel fıtığını geçirmez bilgin olsun
Anladım. Ben 1.60 boyundayım ve 42 kiloyum yani fazlalığım yok.
Ve gerçekten dediğiniz hareketleri ve sporları yapamıyorum.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
rica ederim 42 kg ile çok garip fel fıtığı sen ters hareket ya da dengesiz yük kaldırmışsın büyük ihtimal ücretsiz masaj yatağı tanıtımları oluyor onlara git çok rahat edersin en önemlisi psikoloji moralin iyi olursa ağrımadığını göreceksin
Zamanında cimnastik yapmıştım bilinçsiz.
Ve masaj da iyi gelmiyor
Ben oldum hiç birşey olmuyor seni uyutuyorlar sonra ameliyat yarım saat veya 1 saat sürüyor sonra çıkıyorsun ameliyattan sonra 1 günlük ağrı olacak dikkat et sonra olmayacak
Yorumunuz için teşekkür ederim.
1 gün ağrı çekmek hergün çekmekten iyidir.
Ben bir kıdoktoruna gittim bel çekme filan yaptı 2 yıl oluyor rahatım annem ameliyat oldu benim kadar rahat değil
Annenize geçmiş olsun.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Rica ederim
doktor ameliyat diyo mu
Diyor
Nedir?
Hemen olmasanız evlimisiniz
Bel fıtığı ameliyatının evlilikle ne alakası var ki soruyorsunuz?
Sadece sordum ama olmamaya dikkat edin
Yani meraktan 😀😀😀😀anladım.
Sevgilim var ona kalsa bugün evleneceğiz ama ben üniversite bitince istediğim için evli değiliz ama inşallah gelecekte ve çok yakında.☺☺
İnşallah ama ameliyat işini iyi araştır hangi sehir
Tamam araştırıyorum olmazsa yurt dışında ameliyat olurum sorun yok biraz daha çekerim.
Tamam ilkel yöntemlerde var memnun kalan çok
O yöntem nasıl? Anlatırsan mutlu olurum.
Mesaj atamıyorum size
Burdan yazar mısınız?
Takipleşsek sevgilim istemiyor da.
Biraz değil çok kıskaçta. 😀
Sonra bırakırsın takibi
Tamam 1 dk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar