O dediginden bende de var galiba ayaklarimda parmaklarimda ve çizdigin yerde üst tarafta bu ben de yıllardır var tabi kitlenmiş gibi oluyor ağrı acı oluyor o olunca hareket edemiyorum çok kötü sızlıyor geçsin diye ayaklarımı oynatıyorum bazen hemen geçmiyor gececek gibi oluyor tekrar oluyor
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet aynen öyle cok agri siddetli baya agrior kramp giriyomuş Yorumlari oku faydali bilgiler var
Uyku anında genelde sık yaşanan bir durum kan değerlerini ölçtür mutlaka özellikle magnezyum ve potasyum değerlerine baktır bende de vardı ama artık olmuyor ayak altında binlerce sinir var ve oraya yatmadan önce baskı yaparak masaj yapmayı dene faydası olacaktır.
Bendede oluyordu önceden. Sanki bacağımın içinde bir ip var iki taraftan çekiliyor geriliyor kopacakmış gibi oluyordu. Ani ve çok şiddetli ağrı oluyordu hareket edemiyordum
ayak parmaklarınızla birlikte alt bacak kaslarınızı diz kapağınız yönünde gerin o anda kramp açılır. ayak parmakları, ayak tarağı yukarı doğru gerilecek, aşağı değil