Elbette bir kere kullanımdan hiçbir şey olmaz. Fakat, tiroidler vücudumuzda çok önemli bir yer edindiğinden dolayı, doktora gidip kan tahlili yaptırmanızı ve tahlil sonucuna göre doktorun sizi önerebileceği bir ilacı kullanmanızı, takviye almanızı tavsiye ediyorum. Belki fark etmeden bu kullanmış olduğunuz takviye size zarar boyutunda geri dönebilir veya tiroitlerinizde herhangi bir sıkıntı yaşatabilir siz doktora gitmeyi ihmal etmeyin.
Yüksek tiroid genelde kilo verimi yapar. Ama bir anda farklı ilaçlar kullanımı tiroidi yavaşlatır ve kilo alınıma sebep verir. Ayrıca tiroid normal düzeyde olan kişilerde herhangi bir ani kilo alınım, verim olmaz. Siz doktora giderseniz daha iyi olur
Degeri yüksek çıkması çok çalışıyor demektir. Düşük ise az çalışıyordur. Normal düzen için ilaç şarttır bunu ancak doktor karar verebilir siz ihmal etmeyin gitmeyi geçmişler olsun
Kesinlikle bu da bir etken. Sağlıksız beslenmen şarttır. Özellikle günlük meyve ve hafta da birkaç gün sebze eklersen yemeklerine her açıdan fayda sağlar.
Troidin yüksek ise bağırsaklarında gecirgenlik vardır. Fonksiyonel tıpı araştır. Ve Fonksiyonel tıp doktoru bul. Troid yavaş veya hızlı olması otoümmün bir rahatsızlıktır. Bağışıklık sisteminin kendi dokuların saldırması ile olur. Sana tavsiyem eliminasyon diyeti yap. Tahıl ekmek Süt ürünleri Baklagiller Paket gıdalardan uzak dur. Şekerden uzak dur. İşlenmiş gıdalardan uzak dur. Ve dediğim gibi Fonksiyonel tıp doktoru bulup git veya telefonda online görüş.
İlaç kullanmak gerekebilir elbette ama bir endokrinoloji doktoru ile buna karar vermelisin. Onun dışında fonksiyonel tıp doktoru bul. Troid sorunundan kurtulabilirsin.