Sürekli onu yemem bunu icmem diyen kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir arkadaşım var. Misafirliğe de geliyorlar annesiyle beraber. Gluten ve laktoz alerjileri yok ama yemeyi tercih etmiyorlar. Bulusmak ayri zulüm bir yere gitmek oturmak ayri. Kafeye gidiyoruz kendine gore bisi bulamazsa kalkiyoruz bi saat kafe ara dur. Eve çağırıyoruz ay onun icinde şundan var mi bilmem ne. Alerji olsa anlicam ama cok sıkıcı ve uğraştırici.
Sürekli onu yemem bunu icmem diyen kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla