Al kendim aldım 3 saat sürdü be kan almakta zormuş kan degeri yüksek diye almıyorlar lan al cöpe at diyorum biliyorum halsizlik baş agrısı var gecmiyor şimdi kendimi iyi hissettim
3 aydır kan verecek bir yer bulamadım siz olsanız ne yapardınız?
Şimdlik bişey yok sabaha çıkarsam yeter sağlık ocağındaki doktorda aldır dedi ama bu kanı alırken carkalıyan makine varmış vakum şu bişey varmış ne bilek bizde Akar akar gider dedik mal ikide bir donuyor 😂😂😂
Tövbe ya rezil olduk hep artık gerek yok şimdi o yeniler biraz kan sulandıcı yazdıracam 3 ay sonra bir daha kan bağışına giderim aldılarmı düzene biner
En İyi Cevaplar