Merhaba,
Daha önceki bir tarihte gittiğim, SGK ile anlaşmalı klinik mevcut tarihlerde öyle bir talebim olmadığı halde, "sonradan" 10 günlük sağlık raporu girmiş sisteme. Burada önemli olan şey gittiğim tarihlerde öyle bir rapor yoktu sistemde ve ben de istemedim almadım o raporu hiç. Aylar sonra, geçmişe yönelik o randevuma girilmiş bu rapor. e nabızda farkettim. Daha da ilginci yine aynı şekilde yazılmayan ve benim almadığım ilaçlar girilmiş pek tabii yine sonradan geçmişe yönelik o randevuya yazılmış. Bu şekilde geriye dönük rapor ve ilaç yazımı sistemsel olarak mümkün mü? Ve kliniğin benden bağımsız sonradan bu ilaç ve rapor girişini nasıl ispat edebilirim nereye şikayet etmeliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer