Bekarım ve ilişki yaşamadım hiç
Ama şu şekilde tarif edeyim bişeyi ağzıma alınca aynı hamileler gibi midem hemen kalkıyo sonra 1 dkya geçiyo
Ama şu şekilde tarif edeyim bişeyi ağzıma alınca aynı hamileler gibi midem hemen kalkıyo sonra 1 dkya geçiyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Regl gününüz yakın mı? Genelde regl zamanına yakın bir süreçte de böyle mide bulantısı yaşamanız normaldir. Bunlar haricinde midenizde rahatsızlık olabilir eğer geçmiyorsa ve devamlı devam ediyorsa, doktora gitmenizi öneririm size belki doktor mide koruyucu yazar yemekten önce sabahları tüketmeniz için.
regl günüm 2 gün önce bitti bundan Yaklaşık 3 önce kadar Korona geçirdikten sonra hiçbir şekilde mideme kamera vesaire Salım olmadan kafadan anlattığım şeylerle reflü olduğunu söylediler midemde ben o zamandan bu zamana arada böyle mide rahatsızlıkları yaşıyorum sık sık doktora gidiyorum Fakat Doktorlar midemde bir şey olmadığını veya reflü olabileceğini söylüyorlar mide koruyucu hap mide koruyucu şurup yazıyorlar mide koruyucu hapı yıllarca içtim En son bir Gastroenteroloji bölümünde bir Uzman Doktor o hapları mideye daha fazla zarar verdiğini söyledi Ondan sonra yani 1-1.30 yıldan Belki daha uzun bir süredir o hapları içmeyi bıraktım Ama verdiğin şurup duruyor arada böyle bir kaşık içiyorum şimdi de bir kaşık içtim biraz rahatlattı ama midemde sürekli bir ağırlık varmış gibi karışıyormuş hissi var gibi değişik bir his var Bazen taş yutmuşum gibi bir his oluşuyor bilmiyorum Bir kere kamera koydurmak için gittim ona da anlattığım şeylere göre ciddi bir şeyin yok Gerek yok bence midene kamera sokup düzenini bozmayalım tarzında şeyler dedi tam hatırlamıyorum dediğim gibi Bayağı uzun bir zaman oldu o yüzden sadece işte şurubunu içiyorum arada kekik tarzı şeyler içiyorum kekik ekmeği de iyi geliyor ama böyle Şu üç gündür falan daha kötüyüm bulantı tarzı bu sefer ki iştahım da yok ve sürekli zayıflıyorum nedense
Midende sıkıntı vardır
Galiba öyle 😥
Kıyamam doktora git istersen
Kaç kere gittiim ya mide şurubu ya mide hapı veriyolar onlarda boş hap daha zarar veriyor
Çorba falan iç o zaman iyi gelir
İçerim inşallah teşekkürler🙏