Grafide bişey yok dedi ama nefes alırken ya da aniden sirtime ağrı giriyor ve ağır nefes alıyorum sanki sırtımın iki tarafı ağrıyo?

Grafide bişey yok dedi ama nefes alırken ya da aniden sirtime ağrı giriyor ve ağır nefes alıyorum sanki sırtımın iki tarafı ağrıyo?
Grafide bişey yok dedi ama nefes alırken ya da aniden sirtime ağrı giriyor ve ağır nefes alıyorum sanki sırtımın iki tarafı ağrıyo?
Cevapla