Geçen gün haber ya da youtube da görmüştüm adam yol vermiyor ve el freni çekip ambulansın önünü kesiyor. "Arkayı aç bakacağım. Hasta var mı yok mu göster " diyor. Sonra hastayı gösterip yola devam ediyor ambulans. Gerçekten ülkede neden böyle insanlar var hayret ediyorum.
Ambulansa yol vermeyenler hakkında ne düşüyorsunuz?
Şimdi bazıları bu kullanıyor yol şeyi için ondan dolayı onlar yüzünden bu sorunlar çıkıyor ama sen bilemezsin ne olursa olsun yol vermek zorundasın bilemediğin için o an hastaya yetişiyor olabilir illa araba da hasta olacak değil hiç bilemezsin o an belki senin yakınına ulaşmaya çalışıyor onu hastaneye götürmeye çalışıyor bizim milletimiz türk milleti olduğu için her türlü şerefsizlik o.. c.. luğuuu adam insan olamamışlık var maalesef en bozuk ülke türkiyedir zaten bunu her zaman derim
o adamı cinayete teşebbüsten yargıla bakalım bir daha ambulansın önüne sinek bile geçiyormu. ben ambulansın dolu boş oldugunu umursamam arkadan geliyorsa cekilirim. belki park yerine gidip başka hastalar için hazır beklicek bir an önce gitsin hazırda dursun.
Geçen ay biriyle kavga ediyordum abi motorcu geliyor böyle durdu ben geliyorum görmüyor musun diyor yaya geçidinden gidiyorum boş yapma dedim yaya geçidinden yürüyorum diye kornaya basıyorlar sinir bozucu
türkiyede trafik kuralari diye bisey yok maalesef ki avrupa sistemine geçmeniz lazim hatta trafikde türkler cok kavga ediyor avrupada yok bu adamlar hep kuralara uyuyor