Ambulansa yol vermeyenler hakkında ne düşüyorsunuz?

Geçen gün haber ya da youtube da görmüştüm adam yol vermiyor ve el freni çekip ambulansın önünü kesiyor. "Arkayı aç bakacağım. Hasta var mı yok mu göster " diyor. Sonra hastayı gösterip yola devam ediyor ambulans. Gerçekten ülkede neden böyle insanlar var hayret ediyorum.
Ambulansa yol vermeyenler hakkında ne düşüyorsunuz?
Ambulansa yol vermeyenler hakkında ne düşüyorsunuz?
Cevapla