Trafik derdine zengin iş adamları özel ambulans kiralayarak çare buluyor. Milliyet gazetesi muhabiri nin bizzat şirketi arayarak teyid ettiği yolsuzluk için fikriniz nedir? Insanımızın fakiri ayrı dert, zengini ayrı dert!!!
Zenginler trafiğe takılmamak için özel ambulans kullanıyor! Ne düşünüyorsunuz ?
Ücretli olsa kullanmazlar da ışte. Bizim burda bir köyde öğretmen olan biri varmış. Yarıyıl tatili olmuş memlekette gidecekti. Yollar kardan dolayı kapanmış gidemiyordu. Ambulansı arayıp kalp krizi geçiriyorum deyip bavuluyla ambulansa binen öğretmen varsa bu ülkede her şey olur. Ambulansı arayıp disim ağrıyor diye çağırıyorlar köye. Şehre yoğurt gönderen okuzler bile var. Zengini de fakiri de cahil. Gerçekten ihtiyacı olanlara ise sıra gelmiyor...
Harran zıkkkm olsun benim tarafından hakkım zenginlerin ben da a... parayla yaşıyorsunuz batın insaallah millet ile okula giderken sıcak kalabalık minibuslerde otobüslerde sürünüyor kaç kız tacize uğruyor oralarda nasıl vereceksiniz onların hakkini
Cezasının ambulans kiralamaktan daha ucuz olduğu bir ülkede her türlü yasa dışı iş böyle yapılır. O ambulansa 500.000 TL ceza kesip, sahibini ve işleteni meslekten men eder, usulsüz kiralayana da 20.000 TL ceza kesersen, bir daha kimse yapmaz. Bu kadar basit.
Acil bir hasta ya da kazazede olay yerinde acılar içinde ambulans beklesin ! Bu paralı arkadaşlar insanların kul hakkına girerek kendince pratik! trafiğe çözüm bulsun? İline göre deniz taksi veya helikopter denilen bir olay var ver parası neyse git şirketine.. Resmen kurallari kanunlari çiğnemek için yaşıyoruz ve inadına yapıyoruz bunu o ilginç :))
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Özel ambulansların gereksiz siren çalması ve üstünlük hakkını kullanması söz konusu değil. Hastası yoksa olay yerine girmiyorsa hasta almaya gitmiyor ise siren açamaz. emniyet şeridi kullanamaz. trafik lambası ihlali yapamaz. Haberi yapanın bir iş güzarlığı bu olayda. Hatta daha geçen hafta özel ambulansların kontrolüne denk geldim trafikte. Belki de bu olayla alakalıydı bilemiyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Plazaların yoğun olduğu Levent Bölgesinde özellikle Mesai Bitimine doğru nedense ambulans sesleri hiç bitmez. Her duyduğumda da "Ulan millet ölmek için saat 18'i mi bekliyor @k" sorusunu sormuşumdur. Trafikten sıyrılmak için müdür ve iş adamlarının tercihi başka n'olcak. Bunların yüzünden yarın bir gün artık millet HAKLI OLARAK ambulansa da yol vermeyecek.
Yolsuzluk- ahlaksızlık- terbiyesizlik- suistimal ne dersek diyelim yakışır bu harekete. Yanlış duymadıysam 7500 lira ceza yazıp ambulansı bağlamışlar. Yani demişler ki bu işi yapabilirsin, cezası da 7500 lira. Sen bu işten 100 bin lira da kazanabilirsin ama 7500 lira kaybetmeyi göze de almalısın... WELCOME TO TURKEY
Öyle bir ambulans görürseniz 155 i arayın. Direk korsan taşımacılıktan ceza yer ve ambulans otoparka çekilir. O kurum hakkında da cezaya istinaden sağlık bakanlığı na yazılırsa soruşturma açılır
sokağa tersine girmesinler diye kapan var yolda adam bagajda sunta ya da mdf plaka taşıyor üşenmiyor iniyor aşağı onu kapanın üzerine koyup tersine giriyor ordan yine sora bagaja atıyor yine yola devam
3 yolun birleştiği bir kavşak üçüde gidiş geliş ortadaki yolun birleştiği yerde ışıklı kavşak var 5 mt geride ışıklar ve yerde çizgi var adam orda dur diye yapmış o çizgiyi duran kimki orda adam ışıklarıda geçip tam dibinde duruyor yolun o birleştiği yerden gelen belediye otobüsü dönemiyor adam 5 mt geride o çizginin olduğu yerde durmadığı için trafik kilitleniyor sen orda dursanda seni geçip senin önünde duruyor ya zaten kırmızı yanıyor nereye gidicen sonra her yer kilit sadece 1 araç yüzünden 400 mt kuyruk trafik dediğin şey herkesin kendi kurallarını uygulamasından kaynaklanıyor ve bunu yapan marka vermiycem ama hep 200 bin üstü lüks araçlar
Paran varsa değerin vardır bu ülkede paran yoksa çöp kadar değerin yoktur paranız yoksa kimse sizi adam yerine koymaz bu ülkede böyle işliyor düzen malesef
ambulansa binen hasta ayvayı zaten yedi.. özel hastaneye goturuyor ve orda da kitliyorlar. . bildigin sağlık sektörü hep kiralık. . yatak ücreti nedir ya otel mi bu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok zenginse bu şahıslar helikopter kiralasın. Yaptıkları şebeklik başka bişey değil
En İyi Cevaplar